اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد
اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 38
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
توصیف وضعیت موجود
بیان مسئله :
تعریف واژگان :
بیش فعال
گردآوری اطلاعات (شواهد (1)
یافته های علمی:
تعریف بیش فعالی ADHD :
انواع بیشفعالی :
- نوع تکانشی - بیشفعالی:
- نوع ترکیبی :
علل بیش فعالی
علائم
عوارض :
رژیم غذایی و تاثیر آن بر بیش فعالی دانش آموزان:
روشهای گرد آوری اطلاعات
مشاهده:
مصاحبه :
پیشینه تحقیق
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
خلاصه یافته های اولیه :
انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتی
اعتبار بخشی به راه حل ها:
شیوه های اجرا:
شواهد 2
نتیجه گیری و پیشنهادات
ضمائم
پرسش نامه تشخیص و تعیین شدت علایم بیش فعالی
منابع
چکیده
در این تحقیق ابتدا به توصیف وضعیت موجود پرداخته ام و اطلاعات وشواهدی را از طریق مشاهده رفتار دانش آموز بیش فعال و مصاحبه با خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان،همکاران،مدیرودیگرکارکنان مدرسه و تدارک دیدن یک نمونه پرسشنامه (مخصوص والدین او ) ،را جمع آوری نموده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیش فعالی سعی کردم از منابعی چون اینترنت ، کتابخانه ، مشاوران و .. استفاده کنم در مرحله بعد به تجزیه و تحلیل عوامل مختلف این مشکل پرداختم و با انتخاب راه حلهای اعتبار بخشیده آنها را به اجرا در آورم ودر پایان هم شاهد بهبود رفتار دانش آموز بیش فعال شدم.
اقدام پژوهی شناسایی دانش آموز بیش فعال در درس علوم اجتماعی