روشهای تحقیق کمی و کیفی
در علوم تربیتی و روان شناسی
( جلد اول )
نویسنده : مردیت گال ، والتر بورگ ، جویس گال
vنگاه اجمالی
vاهداف
vمقدمه
vمنطق نمونه گیری
vاعتبار جامعه
vنمونه گیری هدفمند
vمنطق تکرار
v فنون نمونه گیری در تحقیقات کمی
vتعریف جامعه
vنمونه گیری تصادفی ساده
vنمونه گیری نظامدار
vنمونه گیری طبقه ای
vنمونه گیری خوشه ای
vنمونه گیری سهل الوصول یا آسان
vبرآورد حجم نمونه مورد نظر
vفنون نمونه گیری در تحقیق کیفی
vانواع نمونه گیری هدفمند
vنمونه گیری بنا به فرصت پیش آمده
vبرآورد تعداد حجم نمونه برای پژوهش کیفی
vداوطلبان در نمونه گیری
vویژه گیهای داوطلبان تحقیق
vافزایش شرکت افراد داوطلب
vاشتباهات پژوهشگر در
نمونه گیری
نمونه گیری
vمنابع
vخودآزمایی ، یادداشتها
v
پژوهشگران علوم تربیتی بندرت می توانند تمام افراد جامعه مورد نظر را بررسی نمایند درعوض، باید یک نمونه از افراد را برای مطالعه انتخاب کنند.
در این فصل تفاوت منطق انتخاب نمومه در تحقیقات کمی وکیفی ،فنون عمده به کار گرفته شده و عواملی که باید در تعیین حجم نمونه بهینه
مورد توجه قرار گیرد،توضیح داده می شود.
دانلود پاورپوینت انتخاب نمونه در روشهای تحقیق کمی و کیفی پروژه کلاسی درس روش تحقیق- 69اسلاید