مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf صفحات 12
چکیده آنچه در نهایت موجب می شود مشتریان خاطره خوبی از یک سازمان داشته باشند، احساس خوشایند نسبت به برند است. هرچه یک -
برند خوشنام تر باشد و توانسته باشد بیشتر اعتماد مشتریان را جلب کند، موفق تر است. به همین دلیل این پژوهش بر آن است تا رابطه بین
هویت برند و اعتماد مشتریان را بررسی کند. در این پژوهش متغیرها با پرسشنامه سنجیده می شوند. روش این پژوهش و روش نمونه گیری
تصادفی ساده است. جامعه آماری شامل مشتریان محصولات اپل در مرکز خرید علاءالدین و پایتخت تهران می باشد که با توجه به نامحدود بودن
جامعه آماری حجم نمونه تعداد 384 نفر می باشد. برای بررسی فرضیه ها و وضعیت متغیرهای پژوهش از نرم افزار لیزرل استفاده شده است.
نتایج پژوهش نشان داد که هویت برند بر اعتماد مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد.
کلید واژه اعتماد برند، برند، هویت برند
بررسی تاثیر هویت برند بر اعتماد مشتریان