مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf صفحات11
چکیده امروزه محیط زیست بطور فزاینده به مسالهای مهم برای جوامع تبدیل شده و بشر به محدودیت منابع طبیعی و زیست محیطی بییش از -
پیش پی برده است. لذا با توجه به نقش پر اهمیت مسائل زیست محیطی و اجتماعی برای مشتریان، توجه به این که چه فاکتورهیایی در فریینید
تصمیمگیری خرید مشتری تاثیر میگذارد، بسیار مهم است و شرکتها بایستی بیش از پیش بر شناخت نظریی ههیا و الگوهیای رفتیاری مصیرف
کنندگان تاکید داشته باشند. از این رو در پژوهش حاضر به پیش بینی رفتار مصرف کننده در قصد خرید محصولات سبز در بین کارکنان و اساتید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز پرداخته شده است. نوع این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر نحیوه گیردیوری اطاعیات، توییی ی و از نیوع
پیمایشی تحلیلی میباشد. جامعه یماری شامل کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز میباشد. براسیا نتیایح حاییل از مدلسیازی -
معادلات ساختاری، در سطح اطمینان 99 درید نگرش کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به خرید محصول سبز اثر مثبت بیر
قصد خرید محصول سبز دارد. هنجار ذهنی کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز اثر مثبت بیه قصید خریید محصیولات سیبز نیدارد .
همچنین، در سطح اطمینان 95 درید کنترل رفتاری درک شده کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز اثر مثبت بر قصد خرید محصولات
سبز دارد.
کلید واژه نگرش، هنجار ذهنی، کنترل رفتاری درک شده، قصد خرید، محصول سبز، علوم پزشکی شیراز.
پیش بینی رفتار مصرف کننده در قصد خرید محصولات سبز )مورد مطالعه: کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز(