مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf صفحات 10
چکیده هدف از انجام این پژوهش طراحی و تدوین استراتژی شرکت مهندسین مشاور لار است. پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی است و بر -
اساس شیوه گردآوری داده ها توصیفی تحلیلی است. برای تدوین استراتژی از چارچوبی با عنوان چارچوب جامع تدوین استراتژی استفاده گردید. –
جامعه آماری این تحقیق شامل تمام اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران ارشد و مدیران پروژه هاست. اطلاعات به دست آمده در این تحقیق با
استفاده از آمار توصیفی و ابزارهایی همچون ماتریس ارزیابی عوامل داخلی و خارجی، ماتریس SWOT و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی مورد
تجزیه و تحلیل قرار گرفت. مطابق با روش تدوین استراتژی انتخاب شده ابتدا بیانیه مأموریت شرکت مهندسین مشاور لار مورد بازنگری قرارگرفت و
نفوذ در بازارهای « پس از آن با بررسی و تحلیل انجام گرفته از میان گزینه های مختلف استراتژی شناسایی شده، بهترین استراتژی به ترتیب اولویت
ورود به سایر بخش ها از جمله کشاورزی جهت مشاوره و طراحی سیستم های « ،» داخلی با بهره گیری از حمایت دولت، شرایط بازار و توانایی شرکت
شناخته شد. » همکاری با شرکای خارجی جهت اجرای پروژه های آبی در داخل « و ،» آبیاری
کلیدواژه چارچوب جامع تدوین استراتژی، شرکت مهندسین مشاور لار، مدل سوات.
تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع برای شرکت های مهندسین مشاور بخش آب )مطالعه موردی شرکت مهندسین مشاور لار(