کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

مقاله کارخانه آب انگور گیری

اختصاصی از کوشا فایل مقاله کارخانه آب انگور گیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله کارخانه آب انگور گیری


مقاله کارخانه  آب انگور گیری

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 28

کارخانه  آب انگور گیری

بخش اول :

مقدمه :

استفاده از آب میوه جات در سالهای اخیر بطور قابل ملاحظه ای بین طبقات مختلف مردم متداول شده است، بدیهی است عوامل زیادی در توسعه و گسترش روز افزون مصرف آب میوه موثر بوده است که مهمترین آن در درجه اول انتشار نشریه و کتابهای مربوط به خواص و مزایای آب میوه جات و بخصوص تبلیغات و آگهی های تجارتی بوده است. عامل دیگر مربوط به تهیه آب میوه می باشد بطوریکه با وسائل مدرن صنعت امروز آب میوه تهیه شده هیچ فرقی با میوه طبیعی ندارد، همچنین دستگاههای کوچک آب میوه گیری خانگی یکی از عواملی می باشد که باعث تشویق و علاقه مردم بمصرف آب میوه شده است ولی متأسفانه فقط در موقع فراوانی و در فصل میوه می توان از آنها استفاده نمود و ناچارا در غیر فصل بایستی از آب میوه پاستوریزه تهیه شده در کارخانجات بزرگ استفاده نمود.

یک نمونه از علاقه و استقبال مردم از آب میوه تعداد بیشمار مغازه هائی است که فقط برای عرضه و فروش آب میوه دائر شده اند می باشد و این علاقه را حتی در شهرستانهای کوچک هم می توان مشاهده نمود.

نمونه دیگر ایجاد کارخانجات مشروبات غیر الکلی در سنوات اخیر می باشد و یا اینکه عده ای از نظر وجود گاز و عدم اطمینان به طبیعی بودن آب میوه این قبیل نوشابه ها علاقمند بمصرف آنها نمی باشند با وجود این تولید این کارخانجات سالیانه در حدود 150-120 میلیون بطری می باشد. با توجه باین مسئله و از نظر اینکه میوه فصلی بخصوص جلوگیری از اتلاف میوه در فصل فراوانی تأسیس کارخانجات آب میوه گیری بی فایده نخواهد بود و در صورتیکه با استفاده از میوه جات موجود ایران که مازاد بر احتیاج تولید می شود آب میوه تازه و طبیعی را طبق اصول بهداشتی تهیه نمود و در چهار فصل در دسترس مصرف کننده قرار داده شود مسلما مورد استقبال واقع خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله کارخانه آب انگور گیری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.