لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 7
شبکه پخش هنر
عرضه کننده محصولات فرهنگی
موضوع تحقیق :
تهیه و تنظیم :
جواد طیبی مقدم
شماره دانش آموزی :
6031518944
هنرستان کاردانش بزرگسالان ابوریحان بیرونی
سال تحصیلی 86 ـ 85
نیمسال اول
مشخصات طرح :
عنوان : شبکه پخش هنر
نام موسس : جواد طیبی مقدم
تاریخ تاسیس : 15/6/1380
شماره ثبت : 644275
ماموریت :
1 ـ تاسیس موسسه پخش و عرضه محصولات فرهنگی
2 ـ آموزش مباحث علمی ، تربیتی ، و مذهبی
3 ـ دسترسی به اهداف اجتماعی
4 ـ تامین درآمد
5 ـ ایجاد اشتغال
6 ـ ایجاد امنیت روانی
فهرست محتوا :
تهیه پخش محصولات فرهنگی، آموزشی ، کمک درسی ، تفریحی ، انواع اجناس خام مورد نیاز مصرف کننده کارت اینترنت پر سرعت ، مجموعه آثار بزرگان ، و …
تعریف و توصیف کسب و کار :
در سنین مختلف نیازهای فرهنگی محسوس بوده و به دنبال کوتاهترین ، مناسبترین و بهترین راه برای دریافت محصولات مورد نیاز خود فرد باشند با توجه به کمبود زمان و نبودن مرجع کامل و مشخص یا عدم اطلاع افراد از چگونگی دستیابی به محصولات مورد نیاز وجود شبکه پخش منسجم و به روز کاملاً مشخص و ملموس می باشد .
شبکه پخش هنر با توجه به نیازهای جامعه به نیازهای جامعه در طی سال و با توجه به مناسبتهای مختلف سعی می کند تا با تهیه و پخش محصولات فرهنگی و اقلام مکمل متناسب با گروههای سنی کودک و نوجوان ، میانسال ( زن و مرد ) و … در حد توان نیازهای جامعه را بر آورده سازد .
محصولات یا خدمات :
کتاب فیلم ، VHS ,VDC وسایل کمک آموزشی ، کارت اینترنت و ….
اجناس خام (نوار ویدئو ، کاست ، سی دی خام ، فیلم عکاسی و ….
محل :
نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات در مجاورت مکان تفریحی توریستی ( پارک )
نمایشگاه در یک طبقه به طول 6 متر و عرض 8 متر مربع ، سالن اداری همراه با چهار اتاق 4×3 جهت مدیریت ، سرپرست فروش ، هماهنگ کننده ، حسابدار، مامور توزیع و ویزیت ، نگهبان ، انباردار ( انبار بصورت مجازی در مجاورت فروشگاه و بصورت حقیقی در طبقه پایین حدود اً به اندازه فروشگاه می باشد .)
مشخصات مجری و همکاران
سمت
نام و نام خانوادگی
مدارک تحصیلی
تجارب کاری
نوع همکاری
مدیر
جواد طیبی مقدم
کارشناس مدیریت بازرگانی
3 سال
تمام وقت
سرپرست فروش
رضا شیخیان
کاردانی مدیریت بازرگانی
2 سال
تمام وقت
هماهنگ کننده
علی بخارایی
کاردانی کامپیوتر
2 سال
تمام وقت
حسابدار
سعید غفورنیا
کارشناس حسابداری
3 سال
تمام وقت
انباردار
محمد صبوری
دیپلم حسابداری
2 سال
تمام وقت
مامور ویزیت و توزیع
حمید ابراهیمی
دیپلم تجربی
1 سال
تمام وقت
نگهبان
مهدی کریمی
دیپلم انسانی
1 سال
تمام وقت
برنامه زمانبندی اجرای طرح
اجرای طرح در طول سال و با توجه به ماههای شمسی و قمری و به ویژه مناسبتهای موجود هر ماه می باشد
ماههـــــــای سال
مراحل اجرای کار
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
کمک درسی
×
×
×
×
×
آموزشی
×
×
تفریحی
×
×
×
×
×
اجناس خام
×
×
×
×
×
×
×
تحلیل استراتژی بازار
استفاده از تحقیقات کتابخانه ای بهمراه تحقیقات میدانی مکمل در راستای استراتژی بازار محور بجای محصول محور
شناسایی موارد مورد نیاز فرهنگی در سنین مختلف از جمله :
مسائل آموزشی : شامل آموزش مشاغل ، هنرهای دستی ، کمک درسی و …
به تفکیک سنین مختلف : کودک ، نوجوان ، جوان ، میان سال ، کهنسال
به تفکیک جنسیت : مرد ـ زن ـ دختر ـ پسر
اجناس خام مورد نیاز : کارت اینترنت ( سی دی خام VHS , ،… )
نحوه کار : تولید محصولات یا تهیه آن از شرکتهای تولید کننده با حداقل قیمت برای توزیع بین همکاران ( فروشندگان محصولات فرهنگی) یا مصرف کننده خانگی
روش بازاریابی :
شناسایی عوامل توزیع در سطح شهر و دادن تخفیف حجمی ، تعدادی و 5/3% تخفیف خرید نقدی .
روش بازاریابی :
تحقیق درباره ی طرح کسب و کار شبکه پخش هنر 7 ص