کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

مقاله درباره نگاهی مختصر به گذشته، حال و آینده سهام

اختصاصی از کوشا فایل مقاله درباره نگاهی مختصر به گذشته، حال و آینده سهام دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره نگاهی مختصر به گذشته، حال و آینده سهام


مقاله درباره نگاهی مختصر به گذشته، حال و آینده سهام

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:7

برای آنها که سال بهتری پیش رو دارند

نگاهی مختصر به گذشته، حال و آینده سهام

گزارش آخر سال پیام ایران‌خودرو از وضعیت سهام در بورس خواندنی‌تر از گزارش‌های هفتگی از کار درآمده است. نه به خاطر آنکه وعده‌های شیرینی را در مورد سال آینده در کف خوانندگان سهامدار می‌گذارد، بیشتر به خاطر اطلاعات ریزی که برای سرمایه‌گذاران هوشیار ایجاد کننده فرصت و اقبال است و عیدی پیام ایران‌خودرو به خوانندگانی به شمار می‌رود که در کار سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار فعالند. مبارکشان باشد.

علی محسنی

انگار رسم شده که خودروهایی در بورس، خلاف روندهای موجود شنا کنند! پس از سال 82 که صعود قیمت، تفاوتی بین سهم‌ها قائل نبود، در سال 83 جذابیت دیگران بسیار برجسته‌تر از خودرویی‌ها می‌نمود اما عزم سقوط و تعادل قیمت‌ها در سال 84، هنری بود که تنها خودرویی‌ها داشتند در حالی که دیگران روزهای پررنجی برای صاحبان سهام خود رقم زدند و سال 85 نیز در قبضه هر که بود، در اختیار گروه خودرو نبود! هرچند در این واپسین روزها، اقبال‌ها به سویشان جلب شد و گویا می‌توان انتظار بهار پرباری را برایشان داشت! ... در این مطلب سعی خواهد شد نگاهی کوتاه به عملکرد سهام گروه ایران‌خودرو افکنده و چند نکته و شنیده جالب توجه در مورد آینده‌شان منعکس شود.

طبق آن چه گفتیم، سال 86 باید سال خوبی باشد یعنی نوبت خودرویی‌هاست آیا این گونه خواهد شد؟

بانک پارسیان

این بانک، یک بانک خودرویی نیست اما توجه فعالان بازار به گروه ایران‌خودرو از کانال این بانک عبور کرده است. خصوصاً در این شش ماهه اخیر! پس از لغو معامله بزرگ انتقال دارایی پارسیان اعضای این گروه عظیم خودرویی، تا اوایل اسفندماه از ایران‌خودرو گرفته تا مهرکام پارس به محوطه شک در ذهن فعالان بورس افتادند و بی‌راه نگفته‌ایم اگر ادعا کنیم بخشی از این صعود اخیر مدیون افزایش 30 درصدی قیمت سهام پارسیان و مهم‌تر از آن، آینده روشن و محتمل پیش رویش است. هیأت مدیره بانک پارسیان کماکان معین نشده‌اند و گروه ایران‌خودرو که چهار عضو در این هیأت دارد، مشغول سبک و سنگین کردن افرادی است که باید معرفی کند. اگر هیأت مدیره معین شود، اوضاع مناسب بانک، مناسب‌تر هم خواهد شد. صف طولانی خرید برای سهام پارسیان، تا لحظه چاپ مطلب با وجود او1اع کلی نه چندان مناسب حول و حوش بورس، ادامه دارد و این بی شک بر ارزنده بودن سهم صحه می‌گذارد.

ایران‌خودرو

باید قبول کنیم که این شرکت، سالی مناسب با ظرفیت‌هایش را در بورس سپری نکرده است! روال سال‌های گذشته‌اش به این صورت بود که سهامدارانش به کسب بازدهی 25 تا 30 درصدی مطمئن بودند و اگر هم بیشتر می‌شد که چه بهتر! اما 85، سال پر برکتی برای سهامداران وفادار نبود. خب، بعضی‌ها همچون معدنی‌ها و دارویی‌ها گویی پایشان روی فنر باشد چنان از جا در رفتند که نگو و نپرس! اما ناامید نشوید! پای ایران خودرو هم روی فنر است هر چند امسال، این فنر تنها فشرده شد ولی مطمئن باشید آن قدری این سهم را به بالا پرتاب می‌کند که رضایت خاطرتان را جلب کند! خلأ «پیکان» با «لوگان» پر خواهد شد و پروژه‌های خراسان و سوریه نیز تاثیراتی بر سود خواهند گذاشت اما افول پر مزیت‌های 85 را فراموش نکنید!


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره نگاهی مختصر به گذشته، حال و آینده سهام
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.