
دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا داور ونوس ابراهیمی انتشارات سمت با عنوان تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
•تقسیم بازار
شناسایی و گزینش آن قسمت از بازار که شرکت بهتر و موثرتر می تواند پاسخگوی نیازهایشان باشد
پاسخی به نیازهای گوناگون مشتریان و استفاده بهینه از منابع شرکت ها
•استراتژی بازاریابی
.1گزینش بازار هدف
.2تدوین برنامه بازاریابی موثر برای موفقیت در بازار هدف
تقسیم بازار (بخش بندی بازار) هسته مرکزی استراتژی بازاریابی
•بخش بندی بازار
برای تشخیص و مجزا کردن ویژگی های خریداران برای:
.1انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهد یا می تواند محصولات و خدماتش را به آن عرضه کند
.2طراحی محصولات و برنامه های بازاریابی برای پاسخگویی به احتیاجات خریداران مورد نظر
و...
در 51 اسلاید
قابل ویرایش
در 51 اسلاید
قابل ویرایش
دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا داور ونوس ابراهیمی انتشارات سمت با عنوان تقسیم بازار و تعیین بازار هدف