چکیده
بیشتر دانش آموزان درس ریاضی را به عنوان یکی از سخت ترین درس هایشان می شناسند با توجه به این شرایط اگر معلم ریاضی نیز بخواهد مانند روش های تدریس سنتی در اداره کلاس خشک و خشن برخورد کند و امکان فعالیت و آزادی را از دانش آموزان بگیرد، دانش آموزان در یادگیری درس ناتوان خواهند بود. در این اقدام پژوهی ضمن شناسایی مشکل پیش آمده در خصوص بی علاقگی تعدادی از دانش آموزان پایه هفتم به درس ریاضی، با اتخاذ راهکارهای درست و منطقی در نهایت توانستم این مشکل را حل نمایم و نتیجه آن را در قالب گزارش اقدام پژوهی با عنوان « چگونه توانستم بی علاقگی تعدادی از دانش آموزانم به درس ریاضی را کاهش داده آنها را علاقه مند نمایم.» جهت استفاده منتشر نمایم.
چگونه توانستم بی علاقگی تعدادی از دانش آموزانم به درس ریاضی را کاهش داده آنها را علاقه مند نمایم.