1-هنگام ملاقات با مشتری ها به چه چیزهائی فکر می کنید:
آیا مشتریهای شما در نمایشگاه تمام محصولهای جدید را بلافاصله تشخیص می دهند؟
آیا فروشندکان متخصص، باجاذبه و با حوصله دارید؟
آیا امور اداری شمادر نمایشگاه کارآمد و سازمان یافته است؟
2-وقتی اطلاعاتی را به مشتریان خود می دهید چه چیزهائی مد نظر شماست:
آیا اطلاعات ارائه شده به مشتری کامل، جالب توجه و حرفه ای است؟
آخرین باری که بروشور شرکت را تغییر داده اید چه زمانی بوده است؟
آیا در اطلاعات ارائه شده به مشتری نکات مهمی که فکر می کنید مشتری می خواهد بداند برجسته ومشخص است؟
آیا در مورد مشتری های بالقوه که می توانند برای خرید کالای شما اقدام کنند متفاوت تر از سایر رقبا فکر می کنید؟
3-وقتی آگهی می دهید به چه چیزی فکر می کنید:
اگر دقیفا مثل رقبای خود تبلیغ می کنید ، در این صورت کار مشتری را در انتخاب کالای خود با مشکل مواجه می سازید وبه سادگی مشتری را از دست خواهید داد.
یک تیتر ساده و جذاب انتخاب کنید، موفق خواهید شد.
تیترهای خوب برای مشتریان اطمینان قلبی ایجاد می کنند!!
شامل 3 اسلاید powerpoint
دانلود پاورپوینت ممیزی بازاریابی