کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر سیستم استقرار مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایات مشتریان در بانکهای دولتی

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پایان نامه بررسی تاثیر سیستم استقرار مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایات مشتریان در بانکهای دولتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر سیستم استقرار مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایات مشتریان در بانکهای دولتی

فهرست مطالب
عنوان صفح
ه
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 ) مقدمه ..................................................................................................................................... 2
2-1 ) بیان مسئله ............................................................................................................................... 3
3-1 ) اهمیت و ضرورت پژوهش...................................................................................................... 6
4-1 ) اهداف پژوهش....................................................................................................................... 8
5-1 ) فرضیات پژوهش .................................................................................................................... 9
1-5-1 ) فرضیه اهم پژوهش ........................................................................................................ 9
2-5-1 ) فرضیه های فرعی پژوهش.............................................................................................. 9
6-1 ) متغییرهای پژوهش ................................................................................................................. 10
7-1 ) قلمر و پژوهش ...................................................................................................................... 10
1-7-1 ) قلمرو موضوعی .............................................................................................................. 10
2-7-1 ) قلمرو مکانی................................................................................................................... 11
3-7-1 ) قلمرو زمانی.................................................................................................................... 11
8-1 ) تعریف مفاهیم و متغییر های پژوهش ...................................................................................... 11
1-8-1 )متغییر مستقل پژوهش............................................................................................ 11
2-8-1 )متغییر وابسته پژوهش..................................... ................................................................. 12
9-1 ) تعریف واژه ها ....................................................................................................................... 15
فصل دوم: مبانی نظریه پژوهش
1-2 ) بخش اول: مدیریت کیفیت فراگیر ................................................................................... 17
1-1-2 ) مقدمه ............................................................... ........................................................ 17
2-1-2 ) تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر............................................................................... 19
3-1-2 ) شکل گیری مدیریت کیفیت در شرق و غرب ............................................................ 22
4-1-2 ) بهبود کیفیت: روش های آمریکایی، ژاپنی و اروپایی .................................................. 29
5-1-2 ) مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر. ................................................................................... 30
ح
6-1-2 ) مفهوم کیفیت. ......................................................................................... ..................... 33
7-1-2 ) فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر ................................................................... ................... 35
8-1-2 ) چرا یک سیستم مدیریت کیفیت جامع مورد نیاز است؟............................... ................... 36
36 .............................................................................. TQM 9-1-2 ) نیازمندی های اساسی اجرای
10-1-2 ) ویژگی های کلیدی مدیریت کیفیت فراگیر ............................................ ..................... 37
11-1-2 ) سه اصل اساسی مدیریت کیفیت جامع ............................................. ........................... 38
12-1-2 ) اصول مدیریت کیفیت جامع ............................................................ ........................... 38
13-1-2 ) پیشگامان کیفیت .......................................................................... .............................. 40
1-13-1-2 ) دمینگ. ................................................................................. ....................... 40
2-13-1-2 ) جوزف جوران ..................................................................... ......................... 42
3-13-1-2 ) آرماند فیگنبام ........................................................................ ....................... 43
4-13-1-2 ) فیلیپ کرازبی ....................................................................... ...................... 44
5-13-1-2 ) بیل کانوی ......................................................................... ......................... 46
14-1-2 ) جایگاه کیفیت. ................................................................................. ......................... 48
15-1-2 ) مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری ................................................ ........................... 49
16-1-2 ) جوایز کیفیت ................................................................................. ............................ 49
1-16-1-2 ) جایزه دمینگ .................................................................... ......................... 50
2-16-1-2 ) جایزه مالکوم بالدریج ........................................................ .......................... 51
3-16-1-2 ) جایزه کیفیت اروپا ............................................................ ......................... 53
4-16-1-2 ) جایزه کیفیت سوئدی ..................................................... ............................ 54
17-1-2 ) ابزار مدیریت کیفیت جامع........................................................................................... 55
18-1-2 )نتایج مثبت مدیریت کیفیت جامع..................... ............................................................ 56
19-1-2 )عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت جامع................................................................ 56
20-1-2 ) مراحل استقرار مدیریت کیفیت جامع........................................................................... 58
21-1-2 ) مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی.......................................................................... 60
22-1-2 ) نظریات مختلف در زمینه ابعاد مدیریت کیفیت جامع............... ..................................... 61
23-1-2 ) مدل ها و نظریه هایی در رابطه با ابعاد مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ................... 63
68 ....................................................................................... TQM 24-1-2 ) نیروهای پیشبرنده در
6688 ................................................................................... TQM 25-1-2 ) نیروهای بازدارنده در
خ
26-1-2 ) موانع استقرار مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی......................................................
2-2 )بخش دوم:مدیریت شکایات مشتریان
63
1-2-2 )مقدمه.............................................................................................................................. 70
2-2-2 )شکایات به عنوان چالشی برای شرکت.............................................................................. 71
3-2-2 )تاریخچه پاسخگویی به شکایات....................................................................................... 72
4-2-2 ) تعریف شکایات و پیش داوری ها..................................................................................... 73
5-2-2 )رفتار مشتری ناراضی.......................................................................................................... 76
6-2-2 )دلایل مشتریان برای عدم شکایات با وجود نارضایتی.. ........................................................ 77
7-2-2 ) کیفیت خدمات و رفتار ترک............................................................................................ 78
8-2-2 )رضایت از شکایات............................................................................................................ 80
9-2-2 )مدیریت شکایات............................................................................................................... 81
10-2-2 ) فواید مدیریت شکایات از دیدگاه ماتسوشیتا..... ............................................................... 83
11-2-2 ) اهداف مدیریت شکایات............................................................................................... 84
12-2-2 )سیستم های مدیریت شکایات مشتریان............................................................................. 86
13-2-2 )وظایف اساسی مدیریت شکایات..................................................................................... 88
1-13-2-2 )وظایف فرآیند مدیریت شکایت مستقیم..................................................................... 88
2-13-2-2 )وظایف فرآیند مدیریت شکایت غیر مستقیم............................................................... 90
93 ..............................................................ISO 14-2-2 ) استاندارد مدیریت شکایات مشتریان 10002
بخش سوم: پیشینه های پژوهش
1-3-2 )پژوهش های داخلی.............................................................................................................. 94
2-3-2 )پژوهش های خارجی............................................................................................................ 97
بخش چهارم:چهارچوب نظری پژوهش
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
107
1-3 ) مقدمه ...................................................................................................................................... 109
2-3 ) روش پژوهش ........................................................................................................................... 109
3-3 )متغییرهای پژوهش....................................................................................................................... 110
د
4-3 ) جامعه ی آماری. ...................................................................................................................... 110
5-3 ) تعیین حجم نمونه. ................................................................................................................... 111
6-3 ) روش نمونه گیری. ................................................................................................................... 111
7-3 ) روش گردآوری اطلاعات........................................................................................................ 113
8-3 ) ابزارگردآوری داده ها ........................................................... ................................................. 113
9-3 ) روایی پرسشنامه ...... ............................................................................................................... 114
10-3 )پایایی پرسشنامه...................................................................................................................... 114
11-3 )روش تجزیه و تحلیل داده ها ................................................................................................. 116
12-3 )مدل تحلیلی پژوه . ش............................................................................................................. 117
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
1-4 ) مقدمه. ....................................................................................................... ................................ 120
2-4 )یافته های پژوهش........................................................................................................................ 121
1-2-4 ) تحلیل های آمار توصیفی.............................................................................................. 121
1-1-2-4 ) اطلاعات دموگرافیک.......................................................................................... 121
1-1-1-2-4 ) جنسیت....................................................................................................... 122
2-1-1-2-4 ) گروه سنی................................................................................................... 123
3-1-1-2-4 ) تحصیلات................................................................................................... 124
4-1-1-2-4 ) سابقه کار..................................................................................................... 125
5-1-1-2-4 ) رده شغلی.................................................................................................... 126
6-1-1-2-4 ) جنسیت با توجه به تحصیلات....................................................................... 127
7-1-1-2-4 ) جنسیت با توجه به سابقه کار........................................................................ 128
8-1-1-2-4 ) سابقه کار و رده شغلی.................................................................................. 129
2-1-2-4 ) ابعاد مدیریت کیفیت جامع .................................................................................... 130
3-1-2-4 ) ابعاد مدیریت شکایات مشتریان............................................................................... 130
4-1-2-4 ) میانگین ابعاد مدیریت کیفیت جامع به تفکیک بانک ها............................................. 131
5-1-2-4 ) میانگین ابعاد مدیریت شکایات مشتریان به تفکیک بانک ها...................................... 131
3-4 ) تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها ................................................. .................................................. 132
1-3-4 ) بررسی فرض نرمال بودن با استفاده از آزمون کولموگرف اسمیرنوف.......... ................... 132
ذ
2-3-4 ) آزمون فرضیه اصلی .................................................................................................. 135
3-3-4 ) آزمون فرضیه فرعی اول ........................................................................................... 136
4-3-4 ) آزمون فرضیه فرعی دوم. ..................................................................................... .... 137
5-3-4 ) آزمون فرضیه فرعی سوم.......................................................................................... 138
6-3-4 ) آزمون فرضیه فرعی چهارم....................................................................................... 139
7-3-4 ) آزمون فرضیه فرعی پنجم ......................................................................................... 140
8-3-4 ) آزمون فرضیه فرعی ش م ش. ........................................................................................ 141
9-3-4 ) آزمون فرضیه فرعی هفتم ......................................................................................... 142
10-3-4 ) آزمون فرضیه فرعی هشتم........................................................................................ 143
11-3-4 ) آزمون فریدمن . ...................................................................................................... 144
12-3-4 ) آزمون کروسکال والیس:اولویت بندی بانک ها.. ...................................................... 145
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
1-5 ) مقدمه. .................................................................................................................................... 147
2-5 ) خلاصه پژوهش ........................................................................................................................ 147
3-5 ) نتیجه گیری. ............................................................................................................................ 149
1-3-5 ) نتایج بدست آمده از آمار توصیفی ............................................................................. 149
2-3-5 ) نتایج بدست آمده از آمار استنباطی ............................................................................ 151
1-2-3-5 ) نتیجه گیری از آزمون فرضیه فرعی اول .......................................................... 151
2-2-3-5 ) نتیجه گیری از آزمون فرضیه فرعی دوم .......................................................... 151
3-2-3-5 ) نتیجه گیری از آزمون فرضیه فرعی سوم ......................................................... 152
4-2-3-5 ) نتیجه گیری از آزمون فرضیه فرعی چهارم ...................................................... 152
5-2-3-5 ) نتیجه گیری از آزمون فرضیه فرعی پنجم ........................................................ 153
6-2-3-5 ) نتیجه گیری از آزمون فرضیه فرعی ششم ........................................................ 153
7-2-3-5 ) نتیجه گیری از آزمون فرضیه فرعی هفتم ......................................................... 154
8-2-3-5 ) نتیجه گیری از آزمون فرضیه فرعی هشتم ........................................................ 154
9-2-3-5 ) نتیجه گیری از آزمون فرضیه اصلی ................................................................. 155
4-5 ) پیشنهاد های منتج از فرضیه ها ................................................................................................. 156
1-4-5 ) پیشنهاد منتج از فرضیه اول........ ...................................................................................... 156
ر


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.