ادبیات و مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010 ( برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت : تحلیل ارتباط مدل تعالی EFQM و کارت امتیازی متوازن BSC) به همراه منابع و مواخذ تحقیق
فایل اصلی : Word
تعداد کل صفحات : 66 صفحه +2صفحه منابع
حجم فایل zip : 108k
فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :
فصل دوم: مرور ادبیات در زمینه مفاهیم کارت امتیازی متوازن (BSC) ، مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010 و ادبیات مقایسه EFQM و کارت امتیازی متوازن و بررسی زمینه هایی که دو مدل یکدیگر را پشتیبانی می کنند
2-1- کارت امتیازی متوازن ( BSC)
13
2-1-1- استراتژی
13
2-1-2- اهمیت استراتژی
15
2-1-3- مدیریت استراتژی
16
2-1-4- مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های دولتی و غیرانتفاعی
17
2-1-5- اجرای راهبرد
20
2-1-6- کارت امتیازی متوازن نسل اول
21
2-1-7- کارت امتیازی متوازن نسل دوم
25
2-1-8- کارت امتیازی متوازن نسل سوم
27
2-1-8-1- فرآیند اول - ترجمه چشم انداز
28
2-1-8-2- فرایند دوم - ارتباط و برقراری ارتباط
29
2-1-8-3- فرایند سوم - برنامه ریزی کسب وکار
29
2-1-8-4- فرایند چهارم - باز خورد ویادگیری
29
2-1-9- نقشه استراتژی
32
2-1-9-1- منظر مالی
35
2-1-9-2- منظر مشتری
35
2-1-9-3- منظر فرآیندهای داخلی
39
2-1-9-4- منظر یادگیری و رشد
41
2-2- مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010
43
2-2-1- ساختار و چارچوب معیارهای مدل EFQM
48
2-2-2- ساختار اجزای مدل EFQM
49
2-2-3- ارزشها و مفاهیم بنیادین مدل تعالی EFQM
50
2-2-4- معیارهای مدل تعالی EFQM , 2010
51
2-2-4-1- رهبری
52
2-2-4-2- راهبرد
52
2-2-4-3- کارکنان
52
2-2-4-4- مشارکتها و منابع
53
2-2-4-5- فرآیندها ، محصولات و خدمات
53
2-2-4-6- نتایج مشتری
53
2-2-4-6- الف – برداشت ها
53
2-2-4-6- ب – شاخص های عملکردی
53
2-2-4-7- نتایج کارکنان
54
2-2-4-7- الف – شاخص های برداشتی
54
2-2-4-7- ب – شاخص های عملکردی
54
2-2-4-8- نتایج جامعه
54
2-2-4-8- الف – مقیاس های اداراکی
54
2-2-4-8- ب – شاخص های عملکردی
55
2-2-4-9- نتایج کلیدی عملکرد
55
2-2-4-9- الف – دستاوردهای راهبردی کلیدی
55
2-2-4-9- ب – شاخص های عملکردی
55
2-2-5- امتیازها
56
2-3- مقایسه مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) و کارت امتیازی متوازن ( BSC) و بررسی زمینه هایی که دو مدل یکدیگر را پشتیبانی می کنند
58
2-3-1- مقایسه دو مدل
58
2-3-2- زمینه هایی که دو مدل EFQMو کارت امتیازی متوازن یکدیگر را پشتیبانی می کنند
64
2-3-2-1- زمینه هایی پشتیبانی از نگاه کارت امتیازی متوازن
65
2-3-2-2- زمینه هایی پشتیبانی از نگاه مدل EFQM
68
2-3-2-3- ارائه چارچوبی جهت بررسی کارت امتیازی متوازن در برابر معیار های مدل EFQM
71
5-4- فهرست منابع
144
5-4-1- فهرست منابع فارسی
144
5-4-1- فهرست منابع انگلیسی
145