لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:51
فهرست
چارت سازمانی
مدیر عامل
منشی مدیر عامل
نماینده مدیریت در کیفیت
مدیر تضمین کیفیت
مسئول آزمایشگاه و کالیبراسیون
بازرس کنترل کیفیت
مسئول کنترل مدارک
مدیر تولید
سرپرست تولید
سرپرست مونتاژ
سرپرست انبارها
انباردار
مدیر برنامه ریزی
مدیر فنی و مهندسی
مسئول نگهداری و تعمیرات
مدیر مالی و اداری
سرپرست امور اداری و خدمات
مسئول کارگزینی و آموزش
حمل و نقل
نگهبانی و حراست
مسئول حسابداری
اپراتور خدمات عمومی
مدیر بازار یابی و فروش
سرپرست بازار یابی و فروش
بازاریاب
مدیر خرید
سرپرست تدارکات
مامور خرید
توزیع نسخ
شناسنامه شغل
عنوان شغل: مدیر عامل جایگاه سازمانی: مدیریت
تعریف :
این شغل تحت نظارت هیئت مدیره وظیفه دارد اهداف بلند مدت و میان مدت را با توجه به سیاستها وخط مشی سازمان تعیین کند و منابع لازم را در جهت نیل به این اهداف تامین نماید . مدیریت عامل سازمان هم چنین مسئول انتقال کامل اهداف سازمان و هماهنگ و هم راستا نمودن نیروها اعم از منابع انسانی ، مالی و سایر منابع در جهت دستیابی کامل به این اهداف می باشد .
شرایط احراز :
مدرک تحصیلی رشته تحصیلی تجربه توضیحات
حداقل لیسانس مدیریت یا یکی از 7 سال هر دو سال تجربه معادل
رشته های مهندسی مرتبط 1 سال تحصیل
توانایی و مهارت :
- 1) توانایی در تعیین اهداف و اتخاذ تصمیمات مناسب در مواقع بحرانی .
- 2) توانایی در برقراری ارتباط موثر.
- 3) علاقمند به روشهای نوین مدیریت و سیستمهای کیفیت .
- 4) آشنایی با سیستمهای تضمین کیفیت.
وظایف :
- 1) انتقال طرحها و مصوبات هیئت مدیره به مدیران میانی و یا سایر افراد درون سازمان در محدوده اجرای طرح ، تهیه منابع و ایجاد هماهنگی لازم جهت اجرای این طرحها .
- 2) برگزاری جلسات با مدیران درون سازمانی جهت بررسی وضع موجود و جمع آوری نظرات در بهبود مستمر و صحت سازمان .
- 3) انتقال اهم نتایج فعالیتهای سازمان و ارائه طرحها و برنامه های آتی اعضاء به هیئت مدیره .
- 4) تائید و تصویب اوراق بهادر ، قراردادها و آئین نامه ها .
- 5) فراهم آوردن بستر مناسب جهت انگیزش ، رشد و ارتقاء پرسنل .
- 6) نظارت کلی بر وضعیت نیروی انسانی ، استخدام و استعفاء.
- 7) نظارت کامل بر وضعیت کیفی محصول و سیستم تضمین کیفیت و بازنگری دوره ای ارکان سیستم با استفاده ازگزارشات جلسات هماهنگی شکایات مشتری و….جهت اطمینان از اثر بخشی و کارآیی سیستم .
- 8) برگزاری و حضور در جلسات رسمی ، کنفرانس ها و سایر گردهمایی که در جهت معرفی و شناسائی بیشتر شرکت بوده و در پیشبرد اهداف بلند مدت یا کوتاه مدت موثر خواهد بود .
- 9) تعیین و ترسیم خط مشی کیفیت ، اهداف کیفی ، طرح تجاری سازمان و تامین منابع و انجام کنترل به منظور دستیابی به آن .
- 10) ایجاد وحفظ ارتباط مستمر با مشتریان ، دریافت نیازمندیها و نظرات آنها و انتقال این موارد به سازمان در جهت بهبود کیفیت محصول و خدمات ارائه شده .
- 11) هدایت در رهبری مدیران میانی و برقراری ارتباط و هماهنگی بین واحدهای مختلف سازمان .
- 12) نظارت بر عملکرد مدیران واحدها و کنترل انحرافات و دلایل آنها و همچنین کنترل عملکرد کلی شرکت .
- 13) نظارت بر طرحهای بهبود مستمر و پیگیری شاخصهای تعریف شده جهت ارتقاء سیستم .
- 14) تعیین نماینده مدیریت در سیستم تضمین کیفیت .
- 15) تجزیه و تحلیل دادهها و گزارشات دریافت شده .
- 16) انجام کلیه مسئولیتهائیکه مطابق مدارک سیستم تضمین کیفیت بعهده ایشان محصول میگردد .
دفترچه چارت سازمانی وشناسنامه های شغل