مبانی نظری :بررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت سود
بصورت ورد ودر85صفحه
دارای منابع وپیشینه کامل
2-2-3) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری..................................................................................................
18
26
2-2-4) مشترکات نظریات ................................................................................................................................2-2-4-1) سرمایه انسانی .................................................................................................................................
2-2-4-2) سرمایه ساختاری (سازمانی) ..........................................................................................................
2-2-4-3) سرمایه ارتباطی ( مشتری)...............................................................................................................
3241
42
42
2-2-5) سنجش سرمایه فکری...........................................................................................................................2-2-5-1) دلایل سنجش سرمایه فکری............................................................................................................
2-2-5-2) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری...................................................................................................
2-2-5-3) منافع و مزایای اندازهگیری سرمایه فکری ........................................................................................
42
42
45
45
2-2-6) مدلها و روشهای اندازه گیری سرمایه فکری .................................................................................
492-2-6-1) مدلهای سنجش غیرمالی سرمایه فکری .........................................................................................
492-2-6-2) مدلهای سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ...................................................................................
522-2-7) گزارشدهی سرمایه فکری ...................................................................................................................
592-2-7-1) مفروضات زیربنایی مدل گزارشدهی سرمایه فکری .......................................................................
602-2-7-2) محتوای گزارشدهی سرمایه فکری .................................................................................................
62بخش دوم : مدیریت سود...................................................................................................................................622-3) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) ..........................................................................................................622-3-1) تعریف و تبیین مدیریت سود ...........................................................................................................622-3-2) تاریخچه مدیریت سود........................................................................................................................652-3-3) انواع مدیریت سود ..............................................................................................................................672-3-4) انگیزههای مدیریت در مدیریت سود .................................................................................................682-3-5) مدیریت سود و رابطهی آن با هزینه – منفعت ...................................................................................702-3-6) جایگاه مدیریت سود ...........................................................................................................................712-3-7) فرضیه مدیریت سود و فرضیه بازار.....................................................................................................722-3-8) روشهای مدیریت سود ......................................................................................................................732-3-9) ابزارهای مدیریت سود ..........................................................................................................................742-3-10) خصوصیات روشهای مدیریت سود ..................................................................................................772-3-11) عوامل موثر بر مدیریت سود ............................................................................................................802-3-12) رویکردهای مختلف مطالعه مدیریت سود ........................................................................................82بخش سوم: پیشینه تحقیق.................................................................................................................................812-4-1) تحقیقات خارجی................................................................................................................................822-4-2) تحقیقات داخلی..................................................................................................................................83منابع و مآخذ.................................................................................................................................................84
مبانی نظری :بررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت سود