کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پاورپوینت مدرسه هنر و معماری.PPT

اختصاصی از کوشا فایل پاورپوینت مدرسه هنر و معماری.PPT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 19 صفحه

بسم اله الرحمن الرحیم کارکرد:مدرسه هنر و معماری مو موقعیت : فضای سبز - پارک وسعت : 150 هکتار فضای ساختمان : 3642/02 متر مربع فضای تمام طبقات :10/760/57 مترمربع نسبت پوشش ساختمان : 24/28 درصد نسبت فضای طبقه : 42/50 درصد طبقات : 3 طبقه ساختار : بتن مسلح و فولاد مشارکت طرح : جونگ هاگ هو – یون جی دو – کیم دئوک هو – لی هیون جی محور اصلی : محور شهری در تطابق با بافت و موقعیت جاده در نقطه مقابل محور فرعی : محور به توسعه انجمن یا اجتماع محلی اشاره دارد محور طبیعی : محور از جریان جغرافیایی پیروی می کند مفهوم طرح : محور ضمانت اجرایی پیلوت – اتاق میانی – لابی – تالار وحتی سالنهای وسیع انتظار طراحی طبقات مرتبط ساختن فضاهای داخلی با خارجی استفاده از شیوه ها و طرح های مختلف در فضاها ی قابل تغییر و انعطاف در نظر گرفتن افراد معمولی و ناتوان در طراحی جوانان را در مدلهای پویا که شامل خطهای مایل است نشان می دهد طرح نما تصویر Future- oriented سازماندهی الگوهای بیرونی و حجمی و عمودی و افقی را انجام دهید.
نمای باز را برای معرفی محیط بپذیرید پلان یا طراحی برش حفظ شکل و دیدگاه (منظره) طبیعی بوسیله امکانات منظم طبق شکل طرح فضاهای داخلی را با فضاهای خارجی مرتبط کنید و از باغهایی که پائینتر از سطح زمین قرار دارند(اختلاف سطح دارند)استفاده کنید و برای اطمینان و امنیت بازدید کنندگان برای قسمتهای پرده خور از شیشه های نورگذر استفاده کنید آماده کردن فضاهای استراحتی بوسیله باغهای سبز سقفدار و ذخیره انرژی حفظ گرمای درون و جلوگیری از سرمای زیاد بیرون.
رابطه محوری ساختمان با طبیعت Nature Axis Maine Axis Sub Axis محور طبیعی محور اصلی (تطبیق با محور شهری در راستای خیابان اصلی محور فرعی محور و طبیعت و توپوگرافی ساختمان روی شیب زمین ساخته شده او با طبیعت تلفیق شده بطوریکه رود از جنگل فضای بیرونی ساختمان راه دارد و ساختمان در مرکز جنگل ساخته شده است.
دیاگرام کلی دانشکده (قسمتهایی که کارهای مهم در آن انجام می شود) قسمت غرب قسمت شمالی قسمت جنوبی قسمت مرکزی آمفی تئاتر روباز آتلیه ها و کارگاهها قسمت ورودی اداری کلاسها فضاهای پر به رنگ سفید نمایش داده شده است در این فضاها فعالیتهای مهم صورت می گیرد.
فضاهای پر و خالی گالری فرهنگی و هنری گالری صنعتی فضای سبز آمفی تئاتر سر پوشیده و رستوران و کافی شاپ ورزشگاه قسمت پارکینگ جنوبی که با رمپ به داخل پارکینگ راه دارد. سوله ورزشی زیرین دارای استخر می باشد. قسمت شمالی اداری که نورگیر مستقیم ندارد(تمام نورگیری بصورت غیر مستقیم می باشد.) طبقه زیر همکف پارکینگ قسمت ورودی تماما“ کف سازی- های سنگی با اختلاف سطح دارد در کل محوطه ساختمان ما درختهای زیبا و سبزیکاریهای خاصی می بینیم که به زیبایی بنا می افزاید در قسمت غربی ساختمان آمفی تاتر رو باز جهت استفاده برای روزهایی که هوا مساعد قرار دارد. در محوطه رودی را می بینیم که فضای از شمالی (جنگل) داخل ساختمان می شود.
پلان طبقه اول ورودی در قسمت شمالی کلاسهای تئوری برگزار می شود. حیاط مرکزی دانشکده می باشد. پرسپکتیو آمفی تاتر و ورودی می باشد.
پلان طبقات اول و دوم قسمت شمالی طبقه سوم می باشد. قسمت جنوبی پلان بام می باشد.

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت مدرسه هنر و معماری.PPT
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.