کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

تحقیق درباره امارات متحده عربی

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق درباره امارات متحده عربی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره امارات متحده عربی


تحقیق درباره امارات متحده عربی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

   فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

   تعداددصفحه:14

- گردشگری  

صنعت گردشگری کشور امارات دوران طلایی و رشد قابل توجه خود را تجربه می کند و در این میان دبی همچون نگین درخشان  و طلایی صنعت گردشگری این کشور می درخشد.

صنعت گردشگری در دبی با ارزشی بالغ بر 9/1 میلیارد دلار ، سهم عظیمی در آینده و حال تولید نا خالص داخلی امارات داشته و خواهد داشت . از سوی دیگر سازمان جهانی جهانگردی نیز اخیراًَ دبی را به عنوان بر جسته ترین منطقه در زمینه رشد سریع صنعت گردشگری معرفی کرده است . این سازمان همچنین گزارش کرده است که نسبت به سال 2003 میلادی شمار گردشگران خارجی که در سال 2004 به دبی سفر کردند، 31 درصد افزایش داشته است. همچنین بر اساس طرح مربوط به توسعه صنعت گردشگری دبی که دور نمای سال 2010  برای دبی نام گرفته است، پیش بینی شده که تا سال 2010، حدود 10 میلیون گردشگر بین المللی به این منطقه دیدنی و توریستی سفر کنند و این در حالی است که پیش بینی می شود که در این  مدت حدود 30 میلیون نفر نیز در قالب مسافر به این منطقه سفر کنند.

از جمله عوامل تاثیر گذار بر موفقیت دبی در زمینه جذب هرچه بیشتر گردشگران خارجی، توجه به عناصر ترقی دهنده صنعت گردشگری در این منطقه می باشد. طی دو سال گذشته تحولات  عظیمی در بخش هتلداری و زیر ساختهای مربوط به این بخش از صنعت گردشگری دبی صورت گرفته است .

در همین حال نقش دیگر عوامل نیز،کم اهمیت نبوده است . فاکتورهای گوناگونی که به این رشد سریع در صنعت گردشگری امارات مربوط می شود عبارتند از: برنامه های گسترده و جاه طلبانه مسئولان گردشگری دبی در زمینه  بازار یابی و استفاده از رسانه های چاپی،سمعی و بصری در خصوص تشویق هرچه بیشتر گردشگران بین المللی جهت سفر به این منطقه جذاب و توریستی. این اقدامات از سوی وزارت تجارت و گردشگری امارات صورت گرفته است.

همچنین همکاری نزدیک میان بخش های خصوصی و دولتی امارات نیز سهم بزرگی در خصوص جذب هرچه بیشتر گردشگران، چه داخلی و چه خارجی داشته است.

در سال 2004 میلادی و در جریان برگزاری نمایشگاه گردشگری و مسافرتی فرانسه موسوم به Topresa ، دبی به عنوان چهارمین قطب بزرگ گردشگری جهانی شناخته شد. همچنین بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از دو میلیون خواننده مجله معتبر Travellen  Conde Naste دبی به عنوان بی خطر ترین قطب گردشگری جهانی در میان فهرست 20 عنوان مناطق مهم گردشگری جهانی شناخته و معرفی شد.

در این میان می توان به عوامل مهم دیگری همچون گسترش خطوط هواپیمایی دبی در امارات در جهت ترقی صنعت گردشگری این منطقه گردشگری اشاره کرد. گسترش خطوط پروازی محلی، همچنین خطوط هواپیمایی Emira tes , Gulf Air و خطوط جدید هواپیمایی Ettihad , Air Arabia سهم شایانی در این میان داشته است .

از سوی دیگر صنعت گردشگری دبی تحولات گسترده و قابل توجه در زمینه زیر ساختارهای هتلداری تجربه می کند. گزارش شده است که در صورت تکمیل طرح های گردشگری دبی، این منطقه به نقطه ای جذاب برای اوقات  تعطیلی و تفریح خانواده ها تبدیل خواهد شد که این امر خود در نهایت به افزایش در آمدهای حاصله از جانب صنعت گردشگری دبی منجر خواهد شد.

نکته جالب آن است که ساخت هتل برج العرب Burg ALArab) ) که به عنوان بزرگترین هتل جهان لقب گرفته، به رشد قابل توجه گردشگری دبی کمک های شایانی کرده است. همچنین بخش نمایشگاههای مربوط به گردشگری دبی نیز همچون عاملی مهم و حیاتی در زمینه کمک رشد جاه طلبانه صنعت گردشگری امارات به حساب آمده و سبب آن شده که شمار زیادی از گردشگران بین المللی به این منطقه جذب شوند. در همین حال برگزاری نشست های مختلف بین المللی، کنفرانس های گوناگون با موضوعات مختلف و در نهایت برگزاری نمایشگاههای متعدد به توجه هرچه بیشتر گردشگران خارجی و برگزیدن دبی به عنوان نقطه گردشگری مورد نظرشان منجر شده است. سالانه و به طور میانگین 85 نمایشگاه مهم بین المللی در دبی برگزار می شود. بی شک مهمترین عامل در این زمینه، سرمایه گذاری عمده و چندین میلیون دلاری در عرصه گردشگری دبی بوده است. امروزه صنعت  گردشگری دبی گویای آن است که از فرانسه در غرب گرفته تا ژاپن در شرق، بسیاری از گزارشگران بین المللی این منطقه  را برای سفرهای گردشگری و تفریحی خود  بر می گزینند.

پیش از این نیز گزارش شده است که آمار و ارقام نشان دهنده آن است که در نیمه نخست  سال جاری میلادی حدود 160 هزار گردشگر روسی از جاذبه های دیدنی دبی دیدن کردند. بر اساس آمار و ارقام ارائه شده از سوی سازمان (DTCM)  این انتظار می رود  که دبی شاهد هجوم هرچه بیشتر گردشگران روسی باشد1.

 

تعداد گردشگران وارد شده به دبی از سال 1990 تا 1994 میلادی


1 اقتصاد آسیا، ماهنامه بین المللی خبری – اقتصادی: سهم طلایی گردشگری در تولید ناخالص امارات،  سال دوازدهم شماره 458، دیماه 1383، ص 32.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره امارات متحده عربی

تحقیق درمورد سرویس و نگهداری پمپ های سوخت

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق درمورد سرویس و نگهداری پمپ های سوخت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد سرویس و نگهداری پمپ های سوخت


تحقیق درمورد سرویس و نگهداری پمپ های سوخت

دسته بندی : مکانیک ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 24 صفحه

پمپهای سوخت (بنزینی) : پمپ بنزینی مکانیک : عملکرد : در تحول ضربات مکشی ، چرخش خارج از مرکز میل بادامک باعث می شودکه بازوهای متحرک که دیافراگم را به طرف بالا می رانند حرکت کنند و باعث می شود که سوخت که به دریچه ورودی یک راهه رانده شود .
این مکش باعث بسته شدن دریچه خروجی می گردد.
در طول برگشت ضربات ، دیافراگم توسط یک فنر به سمت پایین می رود .
فشار سوخت باعث باز شدن دریچه های خروجی می شود و دریه ورودی را می بندند .
سپس سوخت از دریچه خروجی وارد کاربراتور می شود .
عملکرد بخش خلاء : این بخش ترکیبی از پمپهایی است که با یک سرعت ثابت عمل می کند و خشک کنندهاند .
چرخش میل بادامک خارج از مرکز در این پمپها باعث می شود که بازوی پمپ فعال شود و حلقه را حرکت دهد به سمت پایین دیافراگم براند و هوا را در محفظه خلاء و توسط دریچه ان وارد کند و موتور را خنک کند .
در ضربه برگشتی بازوی پمپ ، دیافراگم به طرف بالا حرکت می کند و یک محفظه خلا را ایجاد می کند.
این بخش به صورت خلاء عمل می کندو هوا را از دریچه ورودی محفظه هوایی می گذرد .
عملکرد پمپ بنزینی : لازم است که پمپ بنزین سوخت کافی را برای موتور و تحت شرایطی که موتور کار می کند و فشار را در خط میان پمپ و کاربراتور به گونه ای نگهدارد که سوخت حرارت نبیند و مانع از ایجاد بخار شود .
فشار پمپ سوختی باعث می شود که کاربراتور دریچه سوزنی آن خاموش باشد و باعث شود که گازوئیل زیادی در محفظه مسطح وارد شود و باعث افزایش مصرف گازوئیل گردد .
آزمایش پمپ سوخت : این پمپ می تواند با سنجش فشار و بررسی لوله خرطومی و پیمانه ها بررسی شود .
با این وسایل می توان پمپ سوخت را بررسی کرد و دیدکه آیا گازوئیل کافی و در یک فشار مناسب وارد موتور می شود یانه .
آزمایش فشار : برای انجام آزمایش فشار ، باید لوله سوخت را از کاربراتور (ورودی) قطع کرد و آن را به معیار فشار (وسیله) و لوله خرطومی میان ورودی کاربراتور وصل کرد .
وقتی موتور روشن است فشاررا بخوانید .
این فشار می تواند در هر بخش ماشین بسته به مدل پمپ و ماشینی که این پمپ رادارد ، غرق کند .
فشار

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد سرویس و نگهداری پمپ های سوخت

جزوه آموزشی آزمایشگاه معدنی 2

اختصاصی از کوشا فایل جزوه آموزشی آزمایشگاه معدنی 2 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه آموزشی آزمایشگاه معدنی 2


جزوه آموزشی آزمایشگاه معدنی 2

این فایل حاوی جزوه آموزشی آزمایشگاه معدنی 2 می باشد که به صورت فرمت PDF در 61 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

 

 

 

فهرست
تعیین ساختار یون کمپلکسها
مطالعات سینتیکی در مورد آبدار کردن کمپلکس
تعیین ساختار کمپلکسها به روش جاب
ایزومری نوری
ایزومری اتصال پیوند
روش جداسازی به روش تبادل یون در کمپلکسهای یونی
مطالعه طیفهای الکترونی ترکیبات کوئوردیناسیون
تعیین ثابتهای پایداری متوالی

 

تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


جزوه آموزشی آزمایشگاه معدنی 2

تحقیق درمورد تحول تمدنهای مختلف و انگیزه فراز و نشیب آنها

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق درمورد تحول تمدنهای مختلف و انگیزه فراز و نشیب آنها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد تحول تمدنهای مختلف و انگیزه فراز و نشیب آنها


تحقیق درمورد تحول تمدنهای مختلف و انگیزه فراز و نشیب آنها

دسته بندی : هنر و گرافیک ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 54 صفحه

دانشکده ادبیات تهران موضوع تحقیق : تحول تمدنهای مختلف و انگیزة فراز و نشیب آنها رشته باستان شناسی مقدمه هنر قدیم است به قدمت بشریت- تاریخ هنر ملت ها نموداری از استعداد ها و تواناییها و اندیشه ها و پشتکار و پایداری و استقامت آنها می باشد.
.
.
آثار مکشوف از طبقات مختلف زمین گویای تمدنهای گوناگون و اوضاع جغرافیایی و تأثیرات مذهب و سیاست و اقتصاد و سیستم حکومت اجتماعی و وضع زندگی ویژة ملت هاست.
کتاب حاضر که از ماقبل تاریخ آغاز شده و مطالب آن به وجهی فشرده به اوایل قرون وسطی پایان می پذیرد همانند سینمایی هنرهای مصور ملتهای: آشور، کلده، سومر، ایران، یونان، روم، هند و چین را از برابر نظر شما می گذراند و از تحول تمدنها و انگیزة نشیب و فراز آنها تا آنجا که بر ما مکشوف و معلوم گشته است خواننده را آگاه می سازد.
این کتاب به نیت تدریس در رشته باستان شناسی دانشکده ادبیات تهران ( که از سال گذشته به برنامة دروس این رشته افزوده گشته است) فراهم آمده است.
.
.
باستان شناسی مخصوصاً در کشورهایی مانند ایران که تمدنی بزرگ و باستانی دارند رشتة بسیار مهم و سودمندی است، زیرا صرف نظر از کشف آثار نبوغ نیاکان و دریافت راز مقاومت ها که درنشیب و فرازهای زندگی و تماس با ملل مختلف به مرحلة بروز و ظهور رسیده است ( و موجب غرور ملی و تقویت نیروی روانی و سرافرازی باطنی نسل حاضر و آینده است)، از نظر حسن جریان زندگی و تماس با ملل مختلف گیتی و جلب سیاحان و رونق بازار اقتصاد کشور نیز اهمیت بسزایی دارد.
.
.
.
هر چه بیشتر بدین رشته توجه شود، بیشتر فرزندان این آب و خاک و اجد صلاحیت علمی برای کاوش و کشف می گردند و کشور را از متخصصان خارجی که هرگز این علاقه و بی غرضی و اطلاع از آداب و رسوم محلی را ندارند بی نیاز می سازند.
به سبب محدود بودن صفحات کتاب ارائه پاره ای تصاویر که شرح آنها در مت آمده است، میسر نشد و از هر سبک و یا موضوعی فقط یک یا دو نمونه ارائه گشته است امیدوارم با « پرژکسیون» و تصاویر رنگین که در دست تهیه است ( توأم با توضیح) رفع این نقصیه بشود.
دیباچة آموزنده ای از بانو« هلن گاردنر» آمریکایی دربارة رسم و رنگ و فرم و تکنیک و ساخت هنرها جهت مزید دانش، دانشجویان به وسیلة دوست و همکار عزیزم « بانو دکتر سمیمن

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد تحول تمدنهای مختلف و انگیزه فراز و نشیب آنها

تحقیق درمورد خلاصه نویسی چند کتاب دربارة شاهنامه فردوسی

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق درمورد خلاصه نویسی چند کتاب دربارة شاهنامه فردوسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد خلاصه نویسی چند کتاب دربارة شاهنامه فردوسی


تحقیق درمورد خلاصه نویسی چند کتاب دربارة شاهنامه فردوسی

دسته بندی : هنر و گرافیک ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 36 صفحه

شاعر و پهلوان در شاهنامه / الگار دیویدسن- این اثر مقدمه مترجم، پیشگفتار و مقدمه مولف و نه فصل را شامل می‌گردد.
در مقدمة مترجم، او پس از توضیحی کوتاه پیرامون فردوسی و شاهنامه به شیوه‌ی پژوهش پروفسور دیویدسن اشاره می‌کند و بیان می‌دارد که او معتقدست اتکا به منابع مکتوب به تنهایی نمی‌تواند ما را به شاهنامه‌ی فردوسی رهنمون گردد.
به اعتقاد او، بر اساس شواهد خود شاهنامه و شواهد بیرونی، فردوسی بخش مهمی از شاهنامه‌اش را از منابع شفاهی گرفته و خود روایات را حین اجرای نقالی دیده و شنیده است.
در پیشگفتار، اینگونه بیان می‌کند که موضوع اساسی کتاب این است: که «چگونه می‌توان یک شکل از ادبیات کلاسیک را تداوم یک سنت شفاهی پیشین دانست؟
» دیویدسن معتقدست که شاعر در این کتاب در حقیقت به مفهوم پادشاهی اعتبار می‌بخشد بدینصورت که شاعر پا پروردن و اعتبار بخشیدن به پهلوان از او پاسبانی برای تخت شاهی و شاهنشاه می‌سازد پس شاعر قوام بخش و اعتبار دهنده به مفهوم شاهنشاهی است در مقدمه شاعر (که خود فردوسی ست) و پهلوان (رستم، کسیکه در ذهن ما شخصیت‌های حماسی و اساطیری را تداعی می‌نماید) را محور اصلی کتاب حاضر بر می‌شمرد.

نویسنده معتقدست که منظور اصلی این کتاب نه زندگی نامه‌ی شخصی فردوسی است و نه «تاریخی» که می‌توان از خلال شاهنامه نگاشت.
بلکه منظور شعری‌ست که زندگی شاعر نمونه‌ی آن است و داستانی‌ست که شاعر روایت می‌نماید آن هم شعری که آمیز‌ه‌ای است از تاریخ و اسطوره.
در مورد رستم با شخصیتی روبرو هستیم که مخلوق شاعرانه‌ای از نوع اساطیر به نظر می‌آید، نه یک واقعیت تاریخی.
همچنین نویسنده اذعان می‌دارد که در این تحقیق نظری مخالف نظر نولدکه و سایر متخصصان ایران شناسی - که روایات رستم را خارجی و یا داخل شده در سنت پادشاهان می‌دانند – مطرح می‌گردد.
در ادامه‌ی مقدمه با نگاهی اجمالی به نکات برجسته‌ی چهار سلسله‌ی امپراتوری ایران قبل از اسلام یعنی پیشدادیان، کیانیان، اشکانیان و ساسانی بیان می‌کند که دو سلسله‌ی اول، بخصوص اول، ریشه در اساطیر دارند و دودمان بعدی، تاریخی‌اند.
در فصل یک، پیرامون اعتبار فردوسی که خالق تنها حماسه ملی معتبر ایران است به بحث می‌پردازد و به سخن ژول مول در این باره اشاره می‌نماید که ماهیت شاعر و پهلوان را نشان می‌دهد.
ژول مول می‌نویسد: فردوسی چنان تجلیلی از زندگی رستم کرده است که دیگر هیچ نویسنده ایرانی نمی‌تواند پس از او اینگونه در این باره قلم بزند.
«فصل دوم درب

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد خلاصه نویسی چند کتاب دربارة شاهنامه فردوسی