کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پایان نامه اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت برق

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پایان نامه اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت برق دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پایان نامه اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت برق


دانلود پایان نامه اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت برق

دنیای کنونی،دنیای تحولات ودگرگونیهاست سرشار ازتغییرات، تغییراتی که نه به طور کامل ، به تبع خواسته ها و اراده افراد پدید می آید. آن هم خواسته هایی که ازنیاز های متفاوت وگسترده نهاد پیچیده انسانها سرچشمه میگیرد.

انسان به عنوان غامض ترین مخلوق خداوند سبحان منشاء تغییرات شگرفی است که میلیون ها سال است شاهد تغییرات درونی وبیرونی آن بوده ایم.

عصر کنونی، عصری است که انطباق با تغییرات به معنای واقعی آن و همگامی و همراهی با این تغییرات از خصوصیات ومشخصات بارز این دوره است به طوری که ضرورت حیات موسسات، سازمان ها و تشکل های مختلف درسطح جهان نیز این همراهی وانعطاف را طلب می نماید.
انسان های کنونی درعصری زندگی می کنند که متاثر از این تغییرات هستند تغییراتی که به نوعی به ریشه و اصل افراد رجعت می کند سکون وبی تحرکی در دنیای امروز ، نتیجه ای جز نابودی به همراه ندارند زیرا که برکه، مرگ آب است.

حال چگونه باید از تغییرات به نحو احسن استفاده نمائیم تا ازیک سطح بهینه و حرکت رو به جلو، بهره مند شویم. پاسخ به این سوالات درمفهوم واقعی بهره وری درسازمان ها نهفته شده است.
بهره وری رمز حیات مستمر سازمان ها وبرپایی موسسات است.امروزه  بهره وری فراتراز یک معیار وشاخص اقتصادی است و به عنوان یک رویکرد جامع یک فرهنگ ونگرشی نظام گرا ویک کلی از همه اجزا مطرح است. به طوری که می تواند هر یک ازجنبه های اقتصادی ، اجتماعی وفرهنگی کشور، سازمان و یا حتی افراد را تحت تاثیرقرار دهد.

درپی ایجاد وزارت آب وبرق درسال 1342 و درروند تحقیقات نخست این وزارتخانه برای زیر پوشش بردن بخش های گوناگون کشور، شرکت برق منطقه ای جنوب شرق ایران در سال 1344 بنیاد نهاده شد تا سه بخش بزرگ کشور( کرمان، بخش هایی ازکناره خلیج فارس ودریای عمان (استان هرمزگان) واستان سیستان وبلوچستان) را زیر پوشش برد این شرکت بخش پهناوری ازسرزمین ایران رامدیریت می کرد ولی فرایند های بعدی در راستای سیاستگذاری های کلان درسطح کشور از جمله برنامه های تمرکز زدایی باعث گردید که این شرکت نوپا به چند شرکت جداگانه تقسیم گردد درگام نخست شرکت برق منطقه ای هرمزگان در تاریخ 2/9/1351 جدا شد ولی نام شرکت مادر تغییر نکرد وسرانجام در 30/4/59 و 15/7/60 باایجاد دوشرکت، برق منطقه ای کرمان وبرق منطقه ای سیستان وبلوچستان پرونده شرکت برق منطقه ای جنوب شرق ایران بسته شد وشرکت های جدید یاد شده مدیریت برق را دراین مناطق برعهده گرفتند (یک صدسال صنعت برق ایران، 1383)

 

مقدمه
1-1 - موضوع پژوهش:
1-2- بیان مسئله :
1-5- اهداف تحقیق
1-4- فرضیه های تحقیق:
1-5-  ویژه کردن موضوع
1-6- ضرورت و اهمیت موضوع:
مزایای بهره وری برای شرکت برق منطقه ای کرمان
الف) سود آوری
ب)رقابت
ج) مزایای بهره وری برای نیروی کار
چ) مزایای بهره وری برای مشتری:
1-7- تعریف مفاهیم و اصطلاحات
1- سازمان بین المللی کار(ILO):
2- سازمان همکاری اقتصادی اروپا(OEEC):
3- آژانس بهره وری اروپا (EPA):
4- مرکز بهره وری ژاپن(JPC):
5- سازمان ملی بهره وری ایران (NIPO):
بهره وری نیروی انسانی:
رده بندی:
عوامل موثر:
کارکنان:
عوامل سازمانی:
عوامل فنی (تجهیزاتی):
عوامل فردی:
عوامل اخلاقی:
1-7-2- تعریف عملیاتی:
خلاصه:
 

شامل 305 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.