کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

100 باب مشکل گشا(اندروید)

اختصاصی از کوشا فایل 100 باب مشکل گشا(اندروید) دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

100 باب مشکل گشا(اندروید)


100 باب مشکل گشا(اندروید)

ادعیه مجرب مشکل گشایی گلچین شده از 1800 جلد کتاب قدیمی خطی

 

 تخفیف ویژه

 

 

به همراه آداب و قوائد و آموزش نوشتن ادعیه

http://s7.picofile.com/file/8235046468/30.jpg

آشنایی با نشانه های بسته بودن انسان

ادعیه مجرب برای گشایش امور و از بین بردن بدخواهی بدخواهان و چشم زخم ها  به همراه آداب و قوائد کامل

قابل اجرا بر روی گوشی و تبلت های اندروید

 http://s6.picofile.com/file/8235046484/31.jpg

این نرم افزار مجموعه دعا و نسخه هایی برای

رفع مشکلات خانوادگی

رفع مشکلات کاری

رفع مشکلات مالی

رفع مشکلات سخت

http://s6.picofile.com/file/8235046526/33.jpg

و تمام مشکلاتی که دارید می باشد.فقط باید حق الناس را رعایت کنید تا مشکلاتتان با این نسخه ها سریع برطرف شود.

این نرم افزار شامل

بخش آموزش:

 


در این بخش مانند دیگر نرم افزار های ۱۰۰ باب بخشی را جهت آموزش آداب عمومی جهت استفاده از تعویذات مانند ساعات و مکان و ابزار های مورد استفاده در انجام تعویذات برای دوستانی که از مجموعها دیگر استفاده نکرده اند و با این مسائل آشنایی ندارند قرار داده ام .

بخش اذکار:

در این بخش ادعیه و اذکاری از کتب خطی قدیمی را برایتان استخراج کرده و به صورت جدا جدا قرار داده ام که البته هیچ کدام نیاز به تفسیر و ارائه قوائد نداشته اند و فقط کافیست مطالب و آدابی که در بخش آموزش و بخش آداب تعویذات آورده ام را رعایت نمایید تا انشا الله مطلوب حاصل شود .

بخش آداب تعویذات – سرّاکبر:

در این بخش آداب بسیار بسیار مهم که در امور علوم اسلامی و اداعیه و اذکار  را که به این صورت در هیچ کتابی نمیابید و تنها علمی است که در نزد اساتید و به صورت سینه به سینه و تجربی کسب کرده ام که شما هم باید رعایت نمایید مانند اسما تیجان, حصار کردن محل نوشتن تعویذ,وفق طاعت , ید روحانی و طلسمی که باید بعد از انجام هر تعویذ و یا دعایی باید برای اثر بخشی آن انجام شود قرار داده ام .

بخش یکصد باب مشکل گشا:

و در نهایت می رسیم به هم ترین قسمت نرم افزار که شامل ادعیه و اذکار مشکل گشا که از کتب قدیمی و به صورت تجربی و کاملا مجرب را جمع آوری کرده ام به همراه آداب و قوائد ساعات و نحوه انجام دادن آنها در اختیارتان قرار داده ام تنها توجه کنید که با صبر و دقت مطالعه کنید و بعد از ان طبق قوائد و آداب و توضیحات انجام دهید .

 

توجه کنید که هر کدام از اداعیه را می توانید برای خودتان و دیگران انجام دهید و تنها ادعیه موجود در امور خیر قابل اجرا می باشند و بسیار پسندیده است که مومنین در حق یکدیگر دعای خیر بکنند و خداوند این ادعیه را سریع اجابت می کند انشا الله.

این نرم افزار که جزء مجموعه نرم افزارهای صدباب علوم مذهبی از سایت این اپلای می باشد.به اسم صد باب مشکل گشا امروز در همین پست برای دانلود قرار میدهیم.

در این نرم افزار در بخش اداب تعویذ. چند سر اکبر را فاش میکنم ,این قواعد را من در سایت و در کتابهایم قرار نداده ام.و شما در هیچ کتاب و سایتی هم ندیده اید. و دلیل آن هم این است که به دست نااهلان نیوفتد.باور کنید همیشه ترس از این داشته ام که خدایا نکند این علم به دست سوء استفاده گران بیوفتد. ولی باز امیدم را با خدا پیوند دادم و از او یاری جستم . از ۱۴ معصوم کمک گرفتم که این قوائدی که در این نرم افزار قرار میدهم به دست سودجویان و نا اهلان نیفتد و فقط کسانی استفاده کنند که مشکلات خود و دیگران را حل کنند و زندگی خوش  و راحتی داشته باشند و گره از مشکلاتشان و دیگران بردارند

قابل اجرا بر روی گوشی و تبلت های اندروید

در صورتی که نسخه ویندوز را بخواهید باید به منوی نرم افزا رهای نسخه ویندوز مراجعه کنید

جهت دریافت خدمات پشتیبانی به ایمیل inapply.94@gmail.com میتوانید پیام بدهید .

 

بابت تولید این مجموعه تیم این اپلای ماه ها تلاش کرده است و هر گونه کپی از نرم افزار و محتوای آن شرعا حرام می باشد و در صورت مشاهده پیگرد قانونی خواهد داشت


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.