کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

تعیین توزیع کرنش در نمونه سه محوری

اختصاصی از کوشا فایل تعیین توزیع کرنش در نمونه سه محوری دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

تعیین توزیع کرنش در نمونه سه محوری


تعیین توزیع کرنش در نمونه سه محوری

 

• پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: تعیین توزیع کرنش در نمونه سه محوری  

• دانشگاه تربیت مدرس  

• استاد راهنما: دکتر علی کمک پناه  

• پژوهشگر: نادر ولی نژاد 

• بهار 1382

• فرمت فایل: PDF و شامل 120 صفحه

 

چکیــــده:

در این تحقیق یافتن روشی برای اندازه گیری توزیع کرنش خاک‌ها در آزمایش سه محوری خاک به طور اعم مورد بررسی قرار گرفت و توزیع کرنش خاک‌های دانه‌ای در آزمایش سه محوری خاک به طور اخص اندازه گیری گردید. برای این منظور ابتدا مروری بر مطالعات موجود در زمینه اندازه گیری کرنش‌های موضعی و ابزار و روش‌هایی که تاکنون توسط محققین قبلی مورد استفاده قرار گرفته بود انجام گردید. روش‌های مختلفی مورد بحث، بررسی و آزمایش قرار گرفتند تا در نهایت به یک روش عملی مناسب دست یافتیم. پس از یافتن روش مناسب که همانا استفاده از تکنیک پردازش تصاویر می‌باشد باید آزمایشاتی بر روی خاک ماسه‌ای انجام می‌گرفت، بدین منظور از دستگاه سه محوری خاک آزمایشگاه خاک دانشکده فنی دانشگاه تربیت مدرس استفاده شد و از آنجایی که این دستگاه به تازگی خریداری گردیده بود، مراحل نصب و راه اندازی و کالیبراسیون دستگاه نیز در راستای این تحقیق قرار گرفت. سپس تعدادی آزمایش سه محوری بر روی نمونه‌های ماسه‌ای انجام شد. این نمونه‌ها به صورت دست خورده به روش انباشتن خاک خشک درون قالب تهیه شدند. آزمایشات در فشار جانبی و تراکم نسبی متفاوت انجام گردید.

نتایج آزمایشات نشان داد که نحوه گسیختگی تمام نمونه‌ها یکسان و بصورت خمره‌ای می‌باشد، ضمن این که بیشترین اختلاف کرنش‌های موضعی و کلی در سطح بالای نمونه رخ می‌دهد که دلیل آن نیز عدم یکنواختی سطح و تراکم آن با سایر سطوح نمونه است.

 

از طریق یکی از لینک‌های زیر می‌توانید اقدام به دریافت فایل نمونه کنید و جهت دریافت فایل کامل از بخش پرداخت و دانلود اقدام نمایید.

برای دریافت نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه کلیک کنید.

برای مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه کلیک کنید.

 ______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.