کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی

اختصاصی از کوشا فایل بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی


بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش مکانیک خاک و پی با عنوان: بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی  

• دانشگاه بوعلی سینا  

• استاد راهنما: دکتر مرتضی مدح خوان  

• پژوهشگر: علیرضا انتظام  

• سال انتشار: پاییز 1383  

• فرمت فایل: PDF و شامل 235 صفحه

 

چکیــــده:

در حال حاضر تکنولوژی استفاده از خطوط راه آهن بالاست، دال راه آهن در جهان گسترش روز افزونی یافته است. بیشترین استفاده از این سیستم در خطوط راه آهن در تونل‌ها و روی پل‌ها می‌باشد. هرچند بتدریج و همگام با توسعه صنعت راهسازی در بکارگیری این سیستم در راه‌های ارتباطی بین شهرهای مختلف، پیشرفت‌هایی حاصل شده است. از دیگر سوی، برای بهبود رفتار شکننده بتن، استفاده از الیاف فولادی به جای آرماتور در سازه‌های سطحی نظیر کف‌های صنعتی، لاینینگ تونل‌ها، کف فرودگاه‌ها و جاده‌ها و ... مورد توجه قرار گرفته است. از اینرو استفاده از دال‌های بتن الیافی به عنوان اسلب تراک در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. در این مطالعه ابتدا دال‌های زیر ریل راه آهن با مقادیر متفاوت مدول بستر و عرض‌های مختلف دال توسط نرم افزار ANSYS آنالیز شده‌اند. نتایج عددی نشان می‌دهند که دال‌ها تحت بارهای وارده از طرف قطار رفتاری عمدتا عرضی داشته و در واقع گرادیان تنش و نشست در عرض دال به مراتب بیشتر از تغییرات تنش و نشست در طول دال می‌باشد. بدین صورت که در عرضی برابر 2.5 متر، اسلب تراک بیشترین راندمان را با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی خواهد داشت. در ادامه، 8 دال با ابعاد واقعی 0.215×1.2×2.0 متر مکعب مورد آزمایش قرار گرفتند که از آنها 2 دال بتن آرمه معمولی و 6 دال بتنی دیگر مسلح شده با 40، 60 و 80 کیلوگرم در متر مکعب می‌باشند. نیمی از دال‌ها توپر و نیمی دیگر توخالی اجرا شده‌اند. با استفاده از نتایج عددی و نتایج آزمایشگاهی بدست آمده و با در نظر گرفتن تأثیر ضرایب اطمینان مطابق آیین نامه آشتو برای راه آهن، امکان استفاده از دال‌های بتنی مسلح شده با الیاف فلزی با توجه به مقدار مدول بستر مورد بررسی قرار گرفته شده‌اند. علاوه بر آن پارامترهایی نظیر مقاومت، شکل پذیری و میزان جذب انرژی برای دال‌ها با مشخصات مختلف مورد بحث واقع شده‌اند.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.