کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پروژه طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای جوملا

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پروژه طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای جوملا دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پروژه طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای جوملا


دانلود پروژه طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای جوملا

در حال حاضر دو نسخه مورد پشتیبانی و  یا زنده از جوملا برای استفاده وجود دارد. نسخه ۱.۵ و ۱.۷ . متاسفانه گروه های ترجمه کننده‌ی نسخه های ۱.۶ و ۱.۷ جوملا به زبان فارسی، پس از انتشار این نسخه ها با تبلیغات و سر و صدای بسیار زیاد کاربران را به  استفاده از این نسخه ها تشویق کردند، بی آنکه به کاربران در مورد کوتاه مدت بودن این نسخه ها اطلاعی داده باشند و کاربران ایرانی نیز با مشکلات فراوان به این نسخه ها کوچ کردند. در حالی که بر اساس توصیه‌ی کاربران حرفه‌ای جوملا و همچنین بسیاری از سرویس دهندگان جوملا، هرچند به روزرسانی از جوملای ۱.۷ به ۲.۵ به صورت آنلاین انجام خواهد گرفت ، اما برای داشتن وبسایتی پایدار و مورد اطمینان لازم است از نسخه های طولانی مدت یا LTR استفاده کنید،  تا پیش از انتشار جوملا‌ی ۲.۵ ، تنها نسخه طولانی مدت جوملا نسخه‌ی ۱.۵ آن خواهد بود.
نوع اول :

نسخه هایی با پشتیبانی کوتاه مدت یا به زبان انگلیسی " Standard Term Support " که به اختصار  "  STS " خوانده می شوند. این نسخه ها همانطور که از نام آن ها مشخص است دارای پشتیبانی کوتاه مدت هستند و پس از پایان مدت پشتیبانی هر یک از این نسخه ها، هیچ نسخه به روزرسانی برای آن ها منتشر نخواهد شد. همچنین هیچ قالب یا افزونه‌ی جدیدی برای نسخه ای که مدت پشتیبانی آن به اتمام رسیده منتشر نشده و افزونه های قدیمی این نسخه نیز برای نسخه‌ی بالاتر به روز رسانی می شوند. مدت زمان پشتیبانی و یا طول عمر هر نسخه کوتاه مدت جوملا "  STS " ، هفت ماه (۷ ماه) خواهد بود. همانطور که گفتیم هر ۶ ماه یک نسخه‌ی جدید جوملا منتشر خواهد شد پس نتیجه میگیریم ، نسخه های کوتاه مدت جوملا تنها ۱ ماه پس از انتشار نسخه بعدی جوملا پشتیبانی خواهند شد . و پس از آن به پایان طول عمر خود یا به زبان انگلیسی " End Of Life " که به اختصار " EOL " خوانده می شود ، می رسند.


نوع دوم:

نسخه هایی با پشتیبانی بلند مدت یا به زبان انگلیسی " Long Term Support " که به اختصار  "  LTS " خوانده می شوند. این نسخه ها همانطور که از نام آن ها مشخص است دارای پشتیبانی بلند مدت هستند. و هر یک از این نسخه های بلند مدت به مدت ۱۸ ماه پشتیبانی خواهند شد یا به عبارت دیگر طول عمر نسخه های بلند مدت ۱۸ ماه خواهد بود

در این پروژه ابتدا به معرفی اینترنت، وب ، جاوااسکریپت ، CSS ، HTML و نحوه طراحی وب سایت پرداخته شده و سپس ضمن شرح مزایای سیستم های مدیریت محتوی ( CMS ) ، نصب سیستم مدیریت محتوای جوملا به صورت تصویری آموزش داده میشود.

  • HTML
  • جاوا اسکریپت
  • جی کوئری
  • سیستم های مدیریت محتوی
  • جوملا

 

شامل 67 صفحه فایل pdf


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.