کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیطهای بسته

اختصاصی از کوشا فایل بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیطهای بسته دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیطهای بسته


بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیطهای بسته

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات150

 

پایان نامه

برای دریافت درجه کارشناسی

در رشته ارتباط تصویری

 

موضوع  پروژه تئوری:

بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیطهای بسته

 

موضوع  پروژه عملی:

پوسترهای معلق

 

فهرست مطالب

 

 

فصل اول: گرافیک محیطی چیست؟ لزوم آن در اجتماع با توجه به شرایط اجتماعی

انسان در فضای اطراف خود ................................................................................................

گرافیک محیطی چیست؟

گرافیک محیطی ( محیطهای بسته ) مغازه ها و فروشگاه ها..................................................           

نقش گرافیک محیطی در اجتماع..........................................................................................

فصل دوم: انواع گرافیک محیطی و نمونه های آن در جهان................................................

انواع گرافیک محیطی...........................................................................................................

گرافیک محیطی مسطع یا دو بعدی......................................................................................

گرافیک محیطی حجمی یا سه بعدی

تقسیم بندی دیگر گرافیک محیطی.......................................................................................

طراحی فروشگاه ها..............................................................................................................

نمونه های گرافیک محیطی..................................................................................................

فصل سوم:  سیر تحول گرافیک محیطی همراه با پیشرفت تکنولوژی..................................

فصل ارتباطات .....................................................................................................................

محدوده تکنولوژی در گرافیک محیطی.................................................................................

 فصل چهارم: گرافیک محیطی در ایران..............................................................................

وضع کنونی هنر ایران...........................................................................................................

سخنرانی های امرا فرهادی و پرسش و پاسخ در مورد گرافیک محیطی و تبلیغات ایران در اولین همایش گرافیک ایران وپاسخ به سوالات...........................................................................................

فصل پنجم: تاثیر گرافیک محیطی و تبیلغات در فروش و مخاطب......................................

تاریخچه تبلیغات..................................................................................................................

سواد بصری در گرافیک محیطی...........................................................................................

سابقه تاریخی گرافیک محیطی.............................................................................................

عوامل گرافیک محیطی و تاثیر آنها در فروش.......................................................................

اصول نظری، پایه های اصلی زیر بنا ترغیب و تبلیغ.............................................................

آرا، و عقاید..........................................................................................................................

فصل ششم: وضعیت گرافیک محیطی و نکات مهم در آن با توجه به نوع کالا....................

عرضه و تقاضا......................................................................................................................

تبلیغات و ارتباط...................................................................................................................

تبلیغات بازرگانی..................................................................................................................

ایجاد احتیاج.........................................................................................................................

ازدیاد فروش.........................................................................................................................

ایجاد واحدهای عظیم............................................................................................................

هدف از تبلیغات بازرگانی....................................................................................................

چه بگوئیم؟..........................................................................................................................

اجزاء تبلیغات محیطی..........................................................................................................

تنظیم آگهی..........................................................................................................................

عواملی که در تبیلغات محیطی باید مد نظر باشد..................................................................

سنجش آگهی.......................................................................................................................

عوامل داخلی........................................................................................................................

عوامل خارجی......................................................................................................................

فصل هفتم: پوستر...............................................................

هنر و پوستر در ایران............................................................................................................

عوامل موثر در طراحی یک پوستر...............................

پوسترهای سه بعدی.....................................................

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.