کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پروژه کارآفرینی دفتر خدمات ارتباطی و امور مشترکین تلفن همراه

اختصاصی از کوشا فایل پروژه کارآفرینی دفتر خدمات ارتباطی و امور مشترکین تلفن همراه دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پروژه کارآفرینی دفتر خدمات ارتباطی و امور مشترکین تلفن همراه


 پروژه کارآفرینی دفتر خدمات ارتباطی و امور مشترکین تلفن همراه

 

 

 

 

 

 

 



فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:18

 فهرست مطالب:

شرایط و امکانات دفاتر پیشخوان خدمات طبق دستورات وزارت کشور    3
مشخصات متقاضیان    4
الف ) حقیقی    4
ب ) حقوقی    5
محصول و خدمات    7
سرمایه گذاری    8
زمین    8
محوطه سازی    9
ساختمان سازی    10
برآورد هزینه تعمیرات و نگهداری    10
برآورد حقوق و دستمزد نیروی انسانی    11
برآورد سرمایه ثابت    11
نحوه سرمایه گذاری    12
6-1- تجهیزات عمومی و اداری    13
6-2- تجهیزات فنی و تخصصی مورد نیاز تامین کنندگان خدمات    14
برآورد هزینه استهلاک    16

 
شرایط و امکانات دفاتر پیشخوان خدمات طبق دستورات وزارت کشور
1-    دفتر، باید در مناطق شهری حداقل فضائی برابر با 50 متر مربع و در مناطق روستائی 20 متر مربع برای ارائه خدمات را داشته باشد و ترجیحا در طبقه همکف یا اول بوده و دارای کاربری مجاز باشد.

تبصره 1- کلیه دفاتر خدمات ارتباطی و دفاتر خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات که در زمان تصویب این آیین نامه با حداقل فضای 50 متر مربع در مناطق شهری و 30 مترمربع در مناطق روستائی مشغول فعالیت می باشند می توانند تحت عنوان دفاتر پیشخوان خدمات، تا زمان اتمام اعتبار پروانه خود به فعالیت ادامه دهند و پس از آن بایستی جهت اخذ پروانه جدید طبق شرایط این آیین نامه, به استثناء شرط بند 1-6 بخش اول پیوست شماره 2 (مشروط به استخدام یک نفر با دارا بودن شرط بند 1-6 در صورت عدم تحقق شرط این بند توسط دارنده پروانه) اقدام نمایند

تبصره 2- سایر دفاتری که به عناوین مختلف مجوز فعالیت گرفته اند (نظیر دفاتر امور مشترکین تلفن همراه، آژانس‌های پستی, مراکز بهره‌برداری از تلفن راه دور و بین الملل, دفاتر پلیس+10، دفاتر خدمات فنآوری اطلاعات و ارتباطات نوع (ج) در مناطق شهری، دفاتر کارگزاریهای تامین اجتماعی، دفاتر فنآوری اطلاعات شهرداریها و.....) بر اساس این دستورالعمل به دفاتر پیشخوان خدمات تبدیل خواهند شد.

2-    در طراحی نمای بیرونی و چیدمان تجهیزات اداری و فنی دفتر موارد ذیل ‌باید رعایت شود:

2-1-    تهیه و نصب تابلو با رنگ، آرم و نوشته معین مطابق نمونه‌ای که توسط سازمان ارائه می‌شود.
2-2-    فضای کافی به متقاضیان اختصاص یابد.
2-3-    امکانات لازم جهت ارائه خدمات به جانبازان، معلولین و سالمندان فراهم شود.
2-4-    تأمین تأسیسات بهداشتی (آبدارخانه و سرویس بهداشتی) برای کارکنان دفتر (این تکلیف در مجتمع‌های تجاری و اداری که دارای سرویس بهداشتی متمرکز هستند مصداق ندارد(.
2-5-    در بالای باجه‌ها محل‌هائی برای نصب علائم دیداری و نوشتاری جهت اطلاع مشتریان پیش‌بینی شود.
2-6-    تابلوی تعرفه خدمات برای رؤیت متقاضی به نحوی نصب شود که در زمان توقف در جلوی باجه هم به راحتی قابل خواندن باشد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.