کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود گزارش کار آموزی کارخانه بهروز

اختصاصی از کوشا فایل دانلود گزارش کار آموزی کارخانه بهروز دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود گزارش کار آموزی کارخانه بهروز


دانلود گزارش کار آموزی کارخانه بهروز

تاریخچه بهروز فروتن

بهروز فروتن در سال 1324 در محله امیریه تهران پا به عرصه حیات گذاشت . پدرش که در تربیت و پرورش او نقش فراوانی داشت، گرچه از وضعیت مالی مناسبی برخوردار بود، اما با این اعتقاد که
« بچه باید جوهر کار داشته باشه » بهروز را از همان دوران کودکی همراه تحصیل علم و دانش ، در زمان تعطیلی مدرسه به شاگردی و فراگرفتن رمز و راز کار واداشت تا علم و کار را باهم بیاموزد.
وی مدتی در دبیرستان درس داد ، علاقه فراوانش به آموزش و تعلیم ( که هنوز هم خود را معلم می داند ) سبب گشت به فعالیت های تربیتی کشانده شود . سال هایی را نیز این چنین گذراند . البته همزمان در بخش ساختمان و پیمانکاری نیز اشتغال داشت که به موفقیت و موقعیت های خوبی هم دست یافت.

تحصیل دانشگاهی (رشته مدیریت شبانه دانشگاه تهران ) را هم برای آمیختن تجربه هایش با علم و آشنایی بیشتر با افراد و محیط های تازه پی گرفت یکی از ویژگی های بارز وی برخورداری از روابط عمومی قوی و روحیه نوعدوستی است. سال 1356 کژاندیشی وشرایط ناخواسته مالی بر او تحمیل شدکه سبب توقف و دگرگونی راه وی گردید . حضور در صنعت غذا ، عرصه تازه ای بود که توان و انگیزه خود را به آزمون گذاشت . همه سرمایه و اندوخته مالی خود را بکار گرفت و همراه 11 تن از اعضای خانواده و نزدیکانش کار را از آشپزخانه منزل آغاز کرد.

بی مهری بازار به این تولید کننده تازه وارد نه تنها نتوانست او را از پای بنشاند بلکه مقاومتر ساخت . سالهایی چند به درازا کشید تا از زیر زمین منزلش خود را به یک سالن تولید 200 متری در شهرک اکباتان رساند . همدلی و همگامی همکارانش به راه اندازی خطوط تولید سس مایونز ، رب گوجه فرنگی ، خیارشور ، مربا ، ترشی با نشان « بهروز » در بازار و دستیابی سهم فروش مناسبی انجامید.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.