کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پاورپوینت آموزش درس کار و فنّاوری پودمان 1

اختصاصی از کوشا فایل پاورپوینت آموزش درس کار و فنّاوری پودمان 1 دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پاورپوینت آموزش درس کار و فنّاوری پودمان 1


پاورپوینت آموزش درس کار و فنّاوری پودمان 1

 

 

 

 

 

 

 

مخترعان و نوآوران در ساخت وسایل و محصولات خود، روش ها و ایده های نو را به کار می برند. بررسی چگونگی کار وسایل می تواندبه من یک ایدۀ جدید و نو بدهد و کمک کند تا بتوانم وسیلۀ دلخواه خود را اختراع کنم. برای نمونه هنگامی که دوچرخه را بررسی می کنم و می بینم چه بخش ها و قطعاتی در دوچرخه وجود دارد، می توانم    برای اختراع یک دوچرخه ای که با باد کار کند از

 آن استفاده کنم. یا وقتی یک اسباب بازی را باز

 و بسته می کنم می توانم از روش کار آن آگاه شوم.

 

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.