کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

گزارش کار آموزی شهرسازی منطقه 2 مکان کارآموزی شهرداری منطقه 2

اختصاصی از کوشا فایل گزارش کار آموزی شهرسازی منطقه 2 مکان کارآموزی شهرداری منطقه 2 دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

گزارش کار آموزی شهرسازی منطقه 2 مکان کارآموزی شهرداری منطقه 2


گزارش کار آموزی شهرسازی منطقه 2 مکان کارآموزی  شهرداری منطقه 2

دانلود گزارش کار آموزی رشته معماری شهرسازی منطقه 2 مکان کارآموزی  شهرداری منطقه 2 با فرمت ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات 55

دانلود کارآموزی آماده

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

مقدمه:

از انجا که بسیاری از مباحث در حیطه تئوری برای دانشجو بیان می گردد و هضم ان در کلاس های تئوری برای دانشجو تقریبا سخت و شاید هم ممکن نباشد لذا این دوره های کاراموزی می تواند تا حد بسیار زیادی دانشجو را در فهم و درک مسایل تئوری کمک نماید و همچنین باعث پیوند مسایل تئوری و اجرایی به خصوص در رشته ی معماری صرفا اجرایی گردد. همچنین این دوره کاراموزی دانشجو را با محیط کاری اینده و افراد و ایتم هایی که در اینده با ان برخورد دارد نیز اشنا می سازد نحوه برخورد با افراد مختلف و همکاران و... از مهمترین دستاوردهای این دوره می باشد.

 

آشنایی کلی با مکان کارآموزی و قوانین مهم آن

برای گذراندن کارآموزی مکانی دولتی را انتخاب کرده ام که مربوط به رشته معماری هم می شود . یعنی شهرداری گرگان که در آن برای ساخت یک ساختمان مسکونی و یا با کاربری دیگر مجوز داده می شود .شهرداری مکانی پر رفت و آمد و پر دغدغه ای است . سر و کار زدن با ارباب رجوع و یا هر قشری از جامعه و رفتار درست با آنها بسیار مهم می باشد و کنترل کردن این فضاها بسیار مشکل می باشد به همین دلیل از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر بخش دارای کارمندهای خاص خودش است که د ارای تخصص و تجربه می باشند . در شهرداری فضاهایی از قبیل بخش شهرسازی و واحد عمران و بخش نوسازی و در آمد و دبیرخانه ، بانک ، اتاق معاونین و شهردار و غیره است در این مکان باید برای برخورد درست با همکاران سنجیده تر رفتار کنیم . در شهرداری مسائلی قابل ذکر و مهم می باشد .


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.