کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه بررسی عوامل موثر در ایجاد نام و نشان تجاری در محصولات آرایشی و بهداشتی

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه بررسی عوامل موثر در ایجاد نام و نشان تجاری در محصولات آرایشی و بهداشتی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه بررسی عوامل موثر در ایجاد نام و نشان تجاری در محصولات آرایشی و بهداشتی


پایان نامه بررسی عوامل موثر در ایجاد نام و نشان تجاری در محصولات آرایشی و بهداشتی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی با عنوان بررسی عوامل موثر در ایجاد نام و نشان تجاری در محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

با وجود قدمت تاریخی مفهوم نام و نشان تجاری، این مفهوم در ادبیات بازاریابی بسیار مورد توجه بوده بطوریکه به عنوان یکی از مهمترین مفاهیم در ادبیات نوین بازاریابی نظر متخصصین بسیاری را در این حوزه به خود معطوف ساخته است. این مفهوم تا این حد اهمیت یافته که هر جا سخن از وفاداری به گوش می رسد لاجرم سخن از نام و نشان تجاری به میان می آید.

هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی (7Ps) در ایجاد نام و نشان تجاری در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی تولید داخل می باشد و جامعه آماری آن بانوان مصرف کننده محصولات آرایشی و بهداشتی داخلی در مشهد می باشند.

 نمونه مورد تحلیل این تحقیق شامل 381 نفر بود که پس از تحلیل داده های بدست آمده از ایشان وتجزیه وتحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارSPSS وآزمون فرضیه های تحقیق مشخصص شد که عوامل آمیخته بازاریابی در ایجاد نام و نشان تجاری موثر است و شدت تاثیر گذاری هر عامل و اولویت آن مشخص گردید.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.