کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه بررسی سنجش رضایت کاربران از عملکرد خدمات بانک داری الکترونیک در شهر مشهد

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه بررسی سنجش رضایت کاربران از عملکرد خدمات بانک داری الکترونیک در شهر مشهد دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه بررسی سنجش رضایت کاربران از عملکرد خدمات بانک داری الکترونیک در شهر مشهد


پایان نامه بررسی سنجش رضایت کاربران از عملکرد خدمات بانک داری الکترونیک  در شهر مشهد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بررسی سنجش رضایت کاربران از عملکرد خدمات بانک داری الکترونیک در شهر مشهد به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
هدف اصلی تحقیق حاضر، مقایسه کیفیت خدمات الکترونیک در صنعت بانکداری کشور، تبیین برخی از عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک و رتبه بندی آن ها از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل اصلاحی سروکوال در سیستم بانکی خصوصی (بانک اقتصاد نوین مشهد) می باشد. برای این منظور، جامعه آماری شامل مشتریان استفاده کننده از خدمات بانک داری الکترونیک بانک اقتصاد نوین در شهر مشهد انتخاب گردیده است. روش نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده بوده و اطلاعات لازم بر طبق پرسشنامه استاندارد شده مدل اصلاحی مورد نظر به دست آمده است. برای تجزیه تحلیل داده ها و تحلیل آماری از آزمون های T- Value بهره گرفته شده است که با توجه به نتایج به دست آمده از داده های جمع آوری شده در این پژوهش، با بالا بردن سطح کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا می کند.

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.