کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه بررسی اثر ویژه مشتری و محرک های آن در صنعت لبنیات

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه بررسی اثر ویژه مشتری و محرک های آن در صنعت لبنیات دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه بررسی اثر ویژه مشتری و محرک های آن در صنعت لبنیات


پایان نامه بررسی اثر ویژه مشتری و محرک های آن در صنعت لبنیات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بررسی اثر ویژه مشتری و محرک های در صنعت لبنیات به صورت کامل و بافرمت پی دی اف
چکیده:
بسیاری از صاحبنظران مدیریت، عصر حاضر را عصر مشتری مداری نام نهادند و از مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی یاد می-نمایند. تحقیقات جاری به وضوح نشان می¬دهد که ارزش ویژه مشتری یک شرکت فاکتور اصلی و تاثیر گذار بر سود درازمدت ، ارزش سهامداران و روابط با مشتریان است. با تحول بازاریابی رابطه و توجه به اینکه هدف اصلی یک شرکت افزایش ارزش سهامداران می¬باشد، محققین در سالهای اخیر به مفهوم ارزش ویژه مشتری به عنوان مقیاس کلی موفقیت بازاریابی اشاره کرده¬اند که با ارزش سهامداران ارتباط مستقیم دارد.
تا کنون پژوهش های گوناگونی در ارتباط با ارزش ویژه مشتری در خارج از کشور و تعداد محدودی در داخل ایران انجام گرفته، لیکن پژوهش حاضر اولین پژوهش است که ارزش ویژه مشتری را در صنعت لبنیات مورد بررسی قرار می¬دهد. هدف این پژوهش بررسی ارزش ویژه مشتری و تعیین درجه اهمیت وتاثیرگذاری محرک¬های اصلی آن (ارزش ویژه ارزش، ارزش ویژه برند، ارزش ویژه رابطه) در صنعت لبنیات می¬باشد که به تبع آن باید محرک¬های فرعی هر یک از محرک¬های اصلی، تاثیرگذار بر ارزش ویژه مشتری شناسایی و میزان اهمیت آنها مشخص گردد. در این تحقیق تلاش شده، شناسایی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب و تصمیم گیری مشتری در زمان خرید و اهمیت آنها نسبت به یکدیگر، تحت مدل راست و همکاران بررسی گردد. داده¬های تحقیق با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی با طبقه بندی با تخصیص مناسب از 1431 نفر از خریداران فرآورده¬های لبنی در شهر مشهد توسط پرسشنامه معتبر گردآوری گردید. همچنین از مدل معادلات ساختاری برای تجزیه تحلیل داده¬ها و تست مدل بهره گرفته شد و با استفاده از نرم افزارهای Lisrel , spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج حاصله نشان داد که ارزش ویژه ارزش، ارزش ویژه برند و ارزش ویژه رابطه و 8 محرک فرعی شناسایی شده آنها بر ارزش ویژه مشتری تاثیر مثبت دارند و مهمترین محرک در میان محرک¬های اصلی، ارزش ویژه رابطه است و متعاقباً ارزش ویژه ارزش و ارزش ویژه برند در مراتب بعدی اهمیت قرار دارند. 8 ریز محرکه فرعی شناسایی شده در این قسمت با توجه به میزان اهمیت آنها: اعتماد، کیفیت، راحتی، قیمت، رضایتمندی، آگهی از برند، تصویر برند و تعهد موثر می باشند.

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.