کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

آموزش شناخت روندها و تشخیص نقاط چرخش اصلی و فرعی

اختصاصی از کوشا فایل آموزش شناخت روندها و تشخیص نقاط چرخش اصلی و فرعی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

آموزش شناخت روندها و تشخیص نقاط چرخش اصلی و فرعی


آموزش شناخت روندها و تشخیص نقاط چرخش اصلی و فرعی

با سلام بنده علی محمدی هستم دانشجوی مدیریت صنعتی خوشحال میشم که بتونم در راه اموزش بورس به دوستان کمک کنم.در تحلیل تکنیکال شناخت روندها و نقاط چرخش بسیار اهمیت دارد.در این آموزش من سعی کردم بر خلاف اکثر سایت ها که صرفا یه سری مطالب رو از اینور و اونور کپی می کنن و با قیمت خیلی زیادی هم می فروشند ، خودم شخصا آموزش ها رو تهیه کنم و وقت گذاشتم و طبق تجربیات خودم یک آموزش روان و همراه با عکس تهیه کردم . و اصلا سرسری از موضوعات عبور نکردم.تا یک موضوع رو به طور کامل و مفید توضیح ندادم اصلا وارد بحث های دیگه نشدم.شخصا زمانی که وارد تحلیل تکنیکال شدم سایت های زیادی رو زیر و رو کردم و منابع زیادی رو دانلود کردم اما اکثر منابع یه نواقصی دارن ، بدون تردید فایل های من هم خالی از اشکال نیستن اما واقعا بعضی سایت ها فقط پول میگیرن بدون اموزش مفید مثلا خیلی از منابع به نقاط چرخش اهمیتی نمیدن در صورتی که با شناخت این نقاط و تفکیک آنها از هم ما میتونیم یک خرید خوب انجام بدیم . تحلیلگر اگه بلد نباشه نقاط چرخش اصلی رو دربیاره چجوری میخواد چنگال اندری رسم کنه بر چه اساسی فیبوناچی بکشه چطوری روندها رو تفکیک کنه.یا من دیدم که بعضی دوستان اصلا به خطوط کانال نمی پردازن همه اش دنبال اینن که یه سری حرف های قلمبه سلمبه آموزش بدن که اصلا راه گشا نیست .خطوط کانال رو اگه بلد باشی باهاش کار کنی از صدتا کلاس تحلیل تکنیکال بهتره.

برای هر کدام از این فایل ها زمان زیادی صرف شده لطفا آنها را بدون منبع منتشر نکنید

بنده فایل ها رو جدا قرار میدم تا ابتدا با سبک آموزشی من آشنا بشید و همچنین اگه کسی شک داشت که اموزش مفید هست یا نه اول یک فایل رو دانلود کنه ، اگه به هر دلیلی دلخواه شما نبود پول اضافی نپردازید

هر سه روز یک فایل آموزشی برای دانلود قرار میدم منتظر فایل هایی بعدی باشید ...


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.