کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه ارشد عمران بررسی چگونگی طراحی بر مبنای عملکرد در سازه های جداسازی شده پایه مجهز به محدود کننده تغییر مکانی

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه ارشد عمران بررسی چگونگی طراحی بر مبنای عملکرد در سازه های جداسازی شده پایه مجهز به محدود کننده تغییر مکانی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه ارشد عمران بررسی چگونگی طراحی بر مبنای عملکرد در سازه های جداسازی شده پایه مجهز به محدود کننده تغییر مکانی


پایان نامه ارشد عمران بررسی چگونگی طراحی بر مبنای عملکرد در سازه های جداسازی شده پایه مجهز به محدود کننده تغییر مکانی

 

 

 

 

چکیده ۱
مقدمه ۲
بخشاول : کلیات ۳
۱ : دستگاه های تکیه گاهی پلها ۴ ‐۱
۱ : تقسیم بندی دستگاه های تکیه گاهی ۵ ‐۱‐۱
۲ : پیشنهادات آشتو برای دستگاههای تکیه گاهی ۵ ‐۱‐۱
۳ : تکیه گاه های الاستومری ۶ ‐۱‐۱
۲ : جداسازی لرزه ای پلها ۷ ‐۱
۳ : ضوابط آئین نامه در مورد پلهای جداسازی شده ۹ ‐۱
فصل دوم : معرفی جداسازی لرزه ای ۱۳
۱ : مفهوم جداسازی لرزه ای ۱۴ ‐۲
۲ : انواع سیستم جداساز پایه و بررسی اثرات آنها ۱۶ ‐۲
۱ : سیستم الاستومتریک ۱۶ ‐۲‐۲
۱۷ N.R.B ۱ : سیستم ‐۱‐۲‐۲
۱۸ N.Z. ۲ : سیستم ‐۱‐۲‐۲
۱۹ (F-REI) ۳ : جداکننده های الاستومریک مسلح شده توسط الیاف ‐۱‐۲‐۲
۲ : سیستم جداکننده اصطکاکی (لغزشی) ۱۹ ‐۲‐۲
۳ : سیستم جداکننده ترکیبی الاستومر و لغزنده ها ۱۹ ‐۲‐۲
۳ : ضربه گیرها برای کاهش حداکثر تغییر مکان جداساز ۲۰ ‐۲
۱ : حداکثر تغییر مکان جداساز ۲۰ ‐۳‐۲
۲ : ضربه گیرهای چند جهته با استفاده از لاستیک ۲۱ ‐۳‐۲
۳ : ضربه گیرهای چند جهته با استفاده از تیرهای فولادی باریک شونده ۲۱ ‐۳‐۲
۴ : انعطاف پذیری ۲۲ ‐۲
۵ : کاربرد جداسازها در پلها ۲۶ ‐۲
فصل سوم : مروری بر کارهای انجام شده ۴۳
۱ : مقدمه ۴۴ ‐۳
۲ : یک سیستم جداسازی برای پلهایی که تحت تحریک زمین قرار دارند ۴۴ ‐۳
۳ : سختی الاستیک الحاقی برای کاهش تغییر مکانهای جداساز در پلهای ‐۳
جداسازی شده نزدیک گسل
۴۸
۴ : بررسی عملکرد یک پل حین لغزش عرشه و برخورد کوله ها تحت یک زلزله ‐۳
شدید
۵۱
۵ : بررسی اثر ضربه قسمت های مختلف روسازه در یک پل بلند جداسازی شده ۵۳ ‐۳
ز
تحت اثر زلزله
۶ : کاهش اثر ضربه در پلهای بلند در حین زلزله ۵۷ ‐۳
فصل چهارم : نحوه و روشمدلسازی ۵۹
۱ : مقدمه ۶۰ ‐۴
۲ : بررسی فلسفه جداسازی با استفاده از مدل یک درجه آزادی ۶۰ ‐۴
۳ : معرفی نرم افزار ۶۴ ‐۴
۶۶ ( FNA ۴ : بررسی روش تحلیل مودال (تحلیل مودال ‐۴
۱ : جمع آثار مودها ۶۶ ‐۴‐۴
۲ : سختی موثر المانهای پیوند ۶۸ ‐۴‐۴
۳ : میرایی مودال ۶۹ ‐۴‐۴
۴ : میرایی مربوط به حالات بارگذاری ۶۹ ‐۴‐۴
۵ : میرایی مرکب ناشی از مصالح ۷۰ ‐۴‐۴
۶ : فرایند حل معادلات ۷۰ ‐۴‐۴
۷۱ Sap ۵ : مدلسازی با استفاده از برنامه 2000 ‐۴
۱ : المان پیوند ۷۲ ‐۵‐۴
۲ : مشخصات المان صرفًا فشاری ۷۲ ‐۵‐۴
۳ : مشخصات المان صرفًا کششی ۷۲ ‐۵‐۴
۶ : معرفی نحوه و روش مدلسازی ۷۲ ‐۴
۷ : رکوردهای انتخاب شده ۸۲ ‐۴
فصل پنجم : بررسی نتایج و مقایسه ۸۶
۱ : مقدمه ۸۶ ‐۵
۲ : مدل پل با شرایط واقعی ۸۶ ‐۵
۳ : مدل پل با جداساز به جای نئوپرن ۸۷ ‐۵
۴ : مدل پل با جداساز و متوقف کننده تغییر مکان ۸۹ ‐۵
۵ : مقایسه کمی نتایج در جهت طولی ۹۴ ‐۵
۶ : بررسی نیروهای ایجاد شده در پل در جهت عرضی ۱۱۲ ‐۵
۷ : تغییر مکان نسبی عرشه و سرستون در جهت طولی و عرضی ۱۲۰ ‐۵
فصل ششم : نتیجه گیری ۱۲۳
۱ : نتیجه گیری ۱۲۴ ‐۶
پیشنهادات ۱۲۵
منابع ۱۲۷
چکیده انگلیسی ۱۳۳


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.