کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پروژه ارقام مهم گلایل های اصلاح شده

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پروژه ارقام مهم گلایل های اصلاح شده دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پروژه ارقام مهم گلایل های اصلاح شده


دانلود پروژه ارقام مهم گلایل های اصلاح شده

ارقام مهمی گلایلهای اصلاح شده

1- رقم سانسوسی:

به این رقم گلکاران گاهی سانسوتی نیز می گویند و یکی از محبوب ترین ازقامیاست که کشت و تولید آن در کلیه گ لکاریها معمول ا ست. رنگ گلها قرمز اناری می باشد و گلهای آن درشت و بطرز زیبائی پشت سر هم از پایین به بالا قرار گرفته اند. گلها بمرور باز می شوند و گل بریده آن بسیار بادوام است.

2- رقم آلفرد نوبل:

کنار گلها در این رقم صورتی و گلوی گل سفید رنگ است. گلها درشت و کمی جدا از هم بر روی ساقه قرار می گیرند. پیاز آن کاملاً مقاوم و مدت دوام گل بریده آن در آب بسیار خوبست.

3- اسکار:

یکی از بهترین رنگ های گلایل را تشکیل می دهد. رنگ گلبرگهای آن قرمز تند مخملی است که رگبرگی زرد رنگ در وسط برگهای آن ک شیده شده است. ارتفاع خوشه گل بلند و گلها درشتند.

4- اریکسون

رنگ گلهای این رقم کرمی و دارای یک یا دو خط قرمز در گلوی گلبرگ پائینی است. گلها چین دار، درشت و ساقه گل دهنده بلند است (5/1 متر) رقمی متوسط رس و گلها همزمان با هم (حدود 8 عدد) باز می شوند و یکی از بهترین ارقام نمایشی است. طول مدت گلدهی بطور متوسط 15 روز است.

5- رقم آریس:

رقمی است زود رس با ارتفاع متوسط (حدود 90 سانتی متر) که اندازه گلهای آن نیز متوسط است. تعداد گل زیاد و طول گلدهی حدود 10 روز است. رنگ گلها زرد کهربائی است که گلوی آن قرمز پر رنگ است.

6- رقم لوون هورست:

 

این فایل در قالب word در 10 صفحه قابل ویرایش میباشد


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.