کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود سورس سایت نرم افزار اندروید به زبان asp.net و c-sharp به کمک html , css3

اختصاصی از کوشا فایل دانلود سورس سایت نرم افزار اندروید به زبان asp.net و c-sharp به کمک html , css3 دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود سورس سایت نرم افزار اندروید به زبان asp.net و c-sharp به کمک html , css3


 این سایت دارای تمامی امکانت یک سایت کامل اعم از عضویت، وارد شدن ،پنل مدیریت ،مدیریت مطالب و مدیریت کاربران، صفحه ورود مدیر  و همچنین جستجو در سایت نیز می باشد در این سایت که در نمای گرافیکی بسیار زیبا ولی ساده ایجاد شده است است، امکان منو ، ارتباط با ما و صفحه درباره ما نیز وجود دارد که براحتی میتوان از آن استفاده کرد بانک اطلاعاتی استفاده شده نیز sql server می باشد سایت اینگونه کار میکند

که کاربر میتواند سایت رادیده و در صورت ارسال نظر بایستی عضو شود، همچنین میتواند نرم افزارها را بصورت دسته بندی ها و موضوعات مختلف مشاهده کند،قابلیت جستجوی کامل نیز در این سایت وجود دارد بدین صورت که اگر کلمه ای را وارد کنید،هم در عناوین، و هم در مطالب نیز جستجو میکند.

برای صفحه مدیریت نیز از جلسه(seasion) استفاده شده است. مدیر پس از ورود میتواند، دسته بندی ها، کاربران، نظرات و همچنین تمامی مطالب را مشاهده کند. در این سایت برای پنل مدیریت از ابزار fkceditor استفاده شده است که دارای امکانات بسیاز زیادی اعم از ایجاد یک متن زیبا و همچنین آپلود عکس و فایل درسایت را نیز دارا میباشد.

دیگر ویژگی هارا میتوانید پس از اینکه سایت را خریداری کردید مشاهده کنید.

همچنین این سایت قابلیت چند نوع مدیر بودن رانیز دارا می باشد.

درضمن تمامی این پروژه ها توسط مدیر سایت طراحی و پیاده سازی شده است.لذا همانند آن را در سایت های دیگر مشاهده نخواهید کرد.

برای خرید داکیومنت همین پروژه نیز میتوانید به بخش داکیومنت سایت مراجعه کنید.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.