کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه سیستم های خنک سازی توربین های گازی

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه سیستم های خنک سازی توربین های گازی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه سیستم های خنک سازی توربین های گازی


پایان نامه سیستم های خنک سازی توربین های گازی

 

 

 

 

 

 

 

 

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : ٢٠٨
 

 فهرست

انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی
Boris Glezer
چالش های خنک سازی برای دماهای گاز در حال افزایش بطور پیوسته و نسبت فشار کمپرسور
تکنیک های خنک سازی استفاده شده متداول
تاثیر خنک سازی
مشکلات خنک سازی
ترکیب پوشش های حصار حرارتی و خنک سازی
فرایند توسعه خنک سازی ایرفویل (لایه نازک هوا)
تعریف پارامترهای شباهت انتقال توره و حرارت اصلی
کنش متقابل انتقال جرم – حرارت در لایه مرزی ایرفول
نقش تشابه در رقابت تجربی حرارت ایرفویل توربین و انتقال جرم
موضوعات انتقال حرارت گذرا و پایدار در بخش داغ موتور
موضوعات مربوط: تغییر مکان های حرارتی چرخاندن به ثابت گذرا و کنترل فاصله آزاد نوک
خنک سازی پروانه توربین
کنش متقابل با کمبوستور
انتقال حرارت تیغه
خمیدگی
تاثیرات ناهمواری
نسبت رمش
انحنای سطح
گرادیان فشار
آشفتگی جریان اصلی
شیارهای خنک سازی فیلم
تجمع فیلم
تاثیر تزریق هوای خنک سازی فیلم روی انتقال حرارت سطح
موضوعات خنک سازی دیواره نهایی
خنک سازی تیغه توربین
تاثیرات سه بعدی و دورانی روی انتقال حرارت تیغه
تاثیرات سه بعدی
برش عرضی دمای گاز پرتویی
تاثیرات ناپیوستگی
تکنیک های خنک سازی تیغه درونی
گذرگاههای درونی هموار
تیغه های میله ای
و… 

 

مقدمه
خنک سازی توربین بعنوان یک تکنولوژی کلیدی برای توسعه موتورهای توربین گازی 
عملکرد یک موتور توربین گازی تا حد زیادی تحت تاثیر دمای ورودی توربین می باشد و افزایش عملکرد قابل توجه را می توان با حداکثر دمای ورودی توربین مجاز بدست آورد. از یک نقطه نظر عملکردی احتراق با دمای ورودی توربین در حدود  می تواند یک ایده ال به شمار آید چون هیچ کاری برای کمپرس کردن هوای مورد نیاز برای رقیق کردن محصولات احتراقی به هدر نمی رود. بنابراین روند صنعتی جاری, دمای ورودی توربین را به دمای استوکیو سوخت  بخصوص بردی موتورهای نظامی, نزدیکتر می کند. با این وجود دماهای فلز مولفه مجاز نمی تواند از  کند. برای کارکردن در دماهای گازی بالای این حد, یک سیستم خنک سازی مولفه بسیار موثر مورد نیاز است. پیشرفت در خنک سازی, یکی از ابزار اصلی برای رسیدن به دماهای ورودی توربین بالاتر می‌باشد و این امر به عملکرد اصلاح شده و عمر بهبود یافته توربین منتهی می شود. انتقال حرارت یک عامل طراحی مهم برای همه بخش های یک توربین گاز پیشرفته بخصوص در بخش های توربین و کمبوستور می باشد. در بحث وضعیت طراحی خنک سازی مصنوعی بخش داغ، باید به خاطر داشته باشید که طراح توربین مرتباً تحت فشارهای شدید برنامه زمانبدی توسعه, قابلیت پرداخت, دوام و انواع دیگر محدودیت های درون نظامی می باشد و همه اینها قویاً انتخاب یک طرح خنک سازی را تحت تاثیر قرار میدهند.

 

 

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.