کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پروژه شرحی بر معادلات برج خنک کن

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پروژه شرحی بر معادلات برج خنک کن دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پروژه شرحی بر معادلات برج خنک کن


دانلود پروژه شرحی بر معادلات برج خنک کن

 

 

 

 

 

 

 



فرمت فایل : PDF

توضیحات:

در پروژه شرحی بر معادلات برج خنک کن ، اجزای آن و معادلات استاتیک ، دینامیکی و معادلات انتقال حرارت بیان شده است و نهایتا نمودار سایکرومتریک در نرم افزار EES ارئه شده است.

پروژه شرحی بر معادلات برج خنک کن توسط مهندس مریم زارع ده آبادی و مهندس سارا رضایی نژاد برای درس نیروگاه جناب آقای مهندس انصاری نصب ارائه شده است و کپی برداری از آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

مقدمه شرحی بر معادلات برج خنک کن

دراکثر کارخانجات کوچک و بزرگ یکی از مهمترین و اساسی ترین دستگاه ها را می توان انواع برج های خنک کننده نام برد. برج های خنک کننده علاوه بر آب به منظور خنک کردن سیالاتی دیگر در صورت لزوم مورد استفاده واقع می شود. با توجه به اینکه برج های خنک کننده معمولاًً حجیم می باشند و بعلت پاشیدن آب در محیط اطراف خود و خرابی، تجهیزات آن را معمولاً در انتهای فرایند نصب می کنند. اگراز وسایل برجها ی خنک کننده صرف نظر نشود برای ساخت برج تکنولوژی بالایی نیاز نیست همانطور که در ایران در حال حاضر ساخت این برج ها در حد وسیعی صورت می گیرد. برج ها با توجه به شرایط فیزیکی و شیمیایی خاص خود دچار مشکلاتی می شوند ولی معمولاً زمانی لازم است تا این مشکلات برج را از کار بیاندازد طولانی است.،ولی عملاً اجتناب ناپذیر است.

برج خنک کننده دستگاهی است که با ایجاد سطح وسیع تماس آب با هوا ،تبخیر را آسان می کند و باعث خنک شدن سریع آب می گردد. عمل خنک شدن در اثر از دست دادن گرمای نهان تبخیر انجام می گیرد، در حالی که مقدار کمی آب تبخیر می شود و باعث خنک شدن آب می گردد. باید توجه داشت آب مقداری از گرمای خود را به طریق تشعشع ، هدایت وجابجایی و بقیه از راه تبخیر از دست می دهد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.