کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پاورپوینت زبان برنامه نویسی جاوا - 19 اسلاید

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت زبان برنامه نویسی جاوا - 19 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت زبان برنامه نویسی جاوا - 19 اسلاید


دانلود پاورپوینت زبان برنامه نویسی جاوا - 19 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

مناسب برای ارائه کلاسی

 

تاریخچه زبان برنامه نویسی جاوا

برنامه های جاوا و اپلت ها

قابلیت حمل

پویایی و توزیع شدگی

اداره خودکار حافظه

توزیع های مختلف جاوا

زبان جاوا در ایران

 

در مقایسه با زبان‌های دیگر، همچون C++ یا بیسیک، جاوا زبان نسبتاً جدیدتری است. شرکت (sun Microsystems) سان مایکروسیستمز در سال ۱۹۹۱ یک پروژه تحقیقاتی به نام گرین (Green) را آغاز کرد. هدف این پروژه ایجاد زبانی جدید شبیه به C++  بود که نویسنده اصلی آن، جیمزگاسلینگ، آن را بلوط (Oak) نامید. اما بعدها به دلیل برخی مشکلات حقوقی از میان لیستی از کلمات تصادفی نام آن به جاوا تغییر کرد.

پروژه گرین به دلیل مشکلات بازاریابی در شرف لغو شدن بود تا اینکه گسترش وب در سال ۱۹۹۳ باعث نمایش توانایی‌های وافر جاوا در این عرصه گشت. اینگونه بود که شرکت سان مایکروسیستمز در مه ۱۹۹۵ جاوا را رسماً به بازار عرضه کرد.

 

جاوا یک زبان پویا است . هر کلاس جاوا میتواند در هر زمانی روی مفسر جاوا بارگذاری شود . سپس این کلاس های بارگذاری شده ی پویا میتوانند به صورت پویا معرفی شوند . حتی کتابخانه کد های محلی میتواند به طور پویا بارگذاری شود . این خصوصیت در جاوا 1-1 به طور درستی موجود است . با وجود بازتاب API اضافه شده (Application Program Interface ) که به برنامه ساز امکان میدهد که با برنامه از طریق یک برنامه کاربردی دیگر ارتباط برقرار کند .

 جاوا حتی با نام زبان توزیع شده نیز خوانده میشود . به طور ساده این به این معنا است که این زبان پشتیبانی سطح بالایی برای شبکه به وجود می آورد . برای مثال کلاس URL و کلاس های مرتبط با آن در بسته ی Java.net ، خواندن فایل های دوردست را به همان سادگی خواندن فایل های محلی کرده است . به طور مشابه در جاوا 1-1 ، احضار روش کنترلی RMI  (Remote Method Invocation ) ، API به یک برنامه جاوا اجازه میدهد که روش هایی از اشیاء دور دست جاوا را به همان صورتی که اگر آن اشیاء محلی بدند آنها را میخواند ، بخواند.

 

انجمن برنامه نویسان جاوا و مدیران اوراکل در سال ۲۰۰۵ توسط جمعی از نخبگان رشته مهندسی نرم افزار به سر پرستی مهندس امیر سام بهادر تشکیل شد. در حال حاضر این انجمن در دپارتمان جاوا و اوراکل مرکز تحقیقاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف مشغول به فعالیت می باشد.

فریم ورک  Shine:

این فریم ورک یکی از فریم ورک های محبوب جاوا می باشد که در سال ۲۰۰۹ رتبه اول سایت SourceForge را کسب نموده است. این فریم در حال حاضر در سایت Java.net قابل دسترسی است. این فریم ورک شامل ابزار های برنامه نویسی جهت تولید پروژه های عظیم می باشد. در حال حاضر ییش ۳۰ پروژه عظیم به وسیله این فریم ورک در کشور ایران پیاده سازی شده است که می شود به سیستم نوبت دهی بانکها اشاره نمود.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت زبان برنامه نویسی جاوا - 19 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.