کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

مزایای شبکه‌ هوشمند

اختصاصی از کوشا فایل مزایای شبکه‌ هوشمند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 3

 

Smp شبکه هوشمند از چند عنصر فیزیکی مثل مرکز کنترل سرویس (‌SCP)، مرکز سوییچینگ سرویس (‌SSP)، نقطه ایجاد سرویس (‌SCEP) و مرکز مدیریت سرویس (‌SMP) تشکیل یافته است و تجهیزات هر یک از این عناصر در داخل سایت‌های شبکه نصب می‌شوند.‌

مزایای شبکه‌ هوشمند

طبیعی است که تفاوت‌های این شبکه با شبکه‌های دیگر، قابلیت‌های خاصی را نیز در بردارد و به همین خاطر می‌توان مزایا و ویژگی‌های خاصی را برای آن در نظر گرفت که به طور خلا‌صه عبارتند از:

‌- جداسازی اعمال مربوط به سرویس از سوئیچ‌های تلفنی به منظور یکنواخت‌کردن نحوه استفاده از آن‌ها

‌- ارائه سریع سرویس‌ها در بازار رقابتی‌

‌- افزایش درآمد برای اپراتورها

‌- بالا بردن تعداد مکالمات موفق

‌- استفاده موثر از منابع شبکه

‌- مدیریت قابل انعطاف بر روی سرویس‌ها‌

‌- امکان کنترل پارامترهای ارائه سرویس از طریق مشترک

چند پردازشگرهای متقارنsmp

Smp روش مشترکی می باشد که چندین پردازشگر بطور جداگاه با یکدیگر در یک مادر برد کار می کنند. سیستم عامل با هر دو cpu تقریبا به طور یکسان کار می کنند و کارهای مورد نیاز خود را به آنها ارجاع می دهند.

چیپ های دو هسته ای جدید intel و mad توانایی smp را به صورت داخلی مورد توجه قرار داده اند .

پرسسورهای سرور opterod دو هسته ای می توانند همچنین بصورت خارجی با یکدیگر جیپ های دو هسته ای ارتباط برقرار کنند . به شرط آنکه چیپ متقابل نیز دارای این خاصیت باشد. محدود یت اصلی smp در پشتیبانی سیستم عامل و نرم افزارها از این تکنولوژی می باشد. خیلی از سیستم عاملها مانند ویندوز xp سری خانگی توانایی پشتیبانی از smp را ندارند. و از دومین پردازشگر استفاده نمی کنند.

اهداف برق صنعت smp

هدف اصلی برق صنعت smp ، افزایش بهره وری ، جلب رضایت مشتریان وافزایش سهم بازار است که در این راستا اقدامات ذیل انجام گرفته و اجرای آنها توسط جلسات بازنگری مدیریت کنترل میشود.

ارتقاء سیستم مدیریت کیفیت متناسب با نیاز مشتریان

تحویل به موقع به مشتریان مطابق ترویج فرهنگ کیفیت و ارتقا سطح تخصص و مهارت آنها

رسیدن به ضایعات صفر با به کارگیری سیستم های نوین کیفیت

افزایش فروش محصولاتکلیدهای اضطراری نوار نقاله SMP

برق صنعت smp (با 18سال سابقه در تولید بیش از تولید 500 نوع از قطعات برق فشار قوی کارخانجات کشور)

سازنده کلیدهای اضطراری قطع و وصل نوار نقاله با IP65

Pull Rope Switch

Misalignment Switch

Limit Switch

دارای استانداردهای اروپایی CE و MODY و TUV و ISO9001:2000

سرویس دهنده شبکه میکروسافت برای سازمانهای بزرگتر می باشد . این سرویس دهنده که به عنوان جایگزین Win NT 4.0 Enterprise Edition طراحی شده است , از SMP چهار طرفه , حافظه های فیزیکی بزرگ , و کارهای بانک اطلاعاتی حجیم پشتیبانی می کند .

اگه نمی دونید SMP چیه : نوعی معماری کامپیوتر که چند پردازنده حافظه ای را به اشتراک می گذارند که حاوی یک نسخه از سیستم عامل , یک نسخه از هریک

از برنامه های کاربردی در دست اجرا , و یک نسخه از داده هاست . چون سیستم عامل بار کاری را به کارهای مختلف تقسیم , و هر یک از این کارها را به پردازنده های آزاد واگذار می کند , SMP زمان تراکنش ها را کاهش می دهد

چند پردازشگرهای متقارن ( SMP (symmetric Multi processing

SMP روش مشترکی می باشد که چندین پردازشگر بطور جداگانه با یکدیگر در یک مادربرد کار می‌کنند. سیستم عامل با هر دو cpu تقریباً بطور یکسان کار می‌کند و کارهای مورد نیاز را به آنها ارجاع می‌دهد. چیپ‌های دوهسته ای جدید intel و AMD توانایی SMP را بصورت داخلی مورد توجه قرار داده‌اند. پروسسورهای سرور opteron دوهسته ای می‌تواند همچنین بصورت خارجی با دیگر چیپ‌های دوهسته ای ارتباط برقرار کند. (بشرط آنکه چیپ متقابل نیز دارای این خاصیت باشد)

محدودیت اصلیSMP در پشتیبانی سیستم عاملها و نرم افزارها از این تکنولوژی می‌باشد. خیلی از سیستم عاملها (مانند ویندوز XP سری خانگی ) توانایی پشتیبانی از SMP را ندارند و از دومین پردازشگر استفاده نمی‌کنند. همچنین بیشتر برنامه‌های پیشرفته بصورت تک رشته ای کار می‌کنند، در اصل در هر زمان فقط یک پردازشگر در حالت فعال می باشد. برنامه های چند رشته‌ای از پتانسیل موجود در سیستم‌های دو یا چند پرازشگر، می‌توانند نتایج مفیدتری بگیرند، ولی به صورت کامل عمومیت ندارد.

در گذشته intel و AMD سعی داشته‌اند تا تکنولوژی جدیدی مثل SMD را بیشتر برای پردازشگرهای سرور پیشرفته مانند opteron و Xeon استفاده نمایند ( البته تا قبل از پنتیوم ۳ )


دانلود با لینک مستقیم


مزایای شبکه‌ هوشمند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.