کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران


دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده  در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

هدف از بررسی، تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته ‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است، با شناسایی عوامل مهم عناصر آمیخته بازاریابی و متغیرهای مهم تاثیرگذار برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتها، نقاط ضعف و قوت وضع موجود شناسایی شوند. همچنین با شناخت فرصتها و تهدیدات محیطی زمینه را در جهت ارائه پیشنهادات مناسب در جهت بهبود وضع موجود و در نتیجه دستیابی به ظرفیت بهینه برای ارتقاء عملکرد این شرکتها آماده نمود.

ورود به هزاره جدید، تغییرات با شتاب زیادی در حال رخ دادن است امروز شباهتی به دیروز ندارد و فردا از امروز متفاوت خواهد بود.
شرکت‌های موفق در میادین مختلف مجبور خواهند بودبه سه امر مسلم گسترش جهانی سازی، پیشرفت‌های حیرت‌انگیز فناوری بروز بی‌نظمی در اقتصاد و تجارت به وسیله فشارهای محیطی توجه کنند.
در دهه‌های اخیر از برنامه‌ریزی و طراحی الگوهای بازاریابی به منظور سازماندهی مسائل موجود در شبکه پیچیده عوامل تأثیر گذار در محیط‌های رقابتی که انسان را قادر می‌سازد تا درباره آنها به شیوه‌ای ساده فکر کرده و تصمیم‌های موثری اتخاذ کنند، استفاده شده است
افزایش رقابت در مقیاس جهانی منجر به افزایش تعداد شرکت‌هایی شد که در جستجوی فرصت‌هایی در بازارهای داخلی و بین‌المللی بودند تا به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کرده، از موقعیت و بقای بازار خویش حفظ و حراست کند.
به موازات توسعه و تکامل تفکر بازاریابی ، ایجاد هماهنگی و تعامل سازنده میان عوامل و متغیرهای مختلف در بازاریابی برای کسب رضایت مشتری و سودآوری شرکت‌ها، مورد توجه قرار گرفت.
در نگرش بازاریابی نوین که تولید برای پشتیبانی از بازاریابی وجود دارد تا بازاریابی برای کمک به تولید و اینکه بازاریابی فقط فروش محصول و خدمات، ترفیع و آمیخته بازاریابی نیست، به مفهوم بازاریابی توجه شده است.
بازاریابی شیوه عمل و جهت‌گیری سازمانی است که مشتری در مرکز جریان تصمیم‌گیری آن قرار دارد. لازم به ذکر است که تغییر بازاریابی بین‌الملل به بازاریابی جهانی یکپارچه و منسجم و همچنین ظهور یک جهان بدون مرزهای تجاری، روابط خریدار و فروشنده، نوع بیان و گفتمان بین آنها، نیاز مشتریان، ارزش مشتری با محوری بودن. مشتری گرایی و گسترش ارتباطات و تعاملات ارزش محور به جای روشها و رویکردهای سنتی از جمله ابعاد مهم و مورد نظر در مطالعات بازاریابی می‌باشند.
الگوی بازاریابی ایران، هدف گذاری، برنامه‌ریزی، اتخاذ استراتژی‌های مناسب مربوط به عناصر آمیخته بازاریابی به عنوان فعالیت و کارکردهای اصلی مطرح می‌شوند و دیگر عوامل متغیرها و مؤلفه‌‌های تاثیرگذار مانند مدیریت، محیط، بخشبندی و استراتژی‌های بازاریابی داخلی به عنوان فعالیت‌های پشتیبان در الگو به عنوان عوامل موثر بر یکدیگر در مجموعه فعالیت‌های بازاریابی مورد توجه قرار می‌گیرند.
ادبیات تحقیق:
بازاریابی و راهبردهای بازاریابی در طول تاریخ حیات خود به شدت متأثر از فناوری‌های اعصار خود بوده است.
امروز ظهور فناوری اطلاعات نوع و ماهیت بازارها را متحول نموده است. در جهان امروز، تغییرات مداوم و بنیادی در همه عرصه‌ها از جمله بازار در جریان است که رقابت را بسیار پیچیده می‌سازد. این تغییر و تحول خواه و ناخواه تاثیراتی بر حیات جوامع و سازمانهای انسانی باقی گذاشته و نیازمند اداره و بهره‌برداری مناسب به شیوه علمی و تجربی است.
از راهکارها و شیوه موثر مواجهه با تغییرات محیطی و حرکت در جهت افزایش رشد و سهم بازارها و کمک به ایجاد مزیت رقابتی پدیدار، مفهوم و. رویکرد برنامه‌ریزی بازاریابی و طراحی و اجرای آنها در بازار است.
برنامه‌ریزی بازاریابی به مثابه نقطه اتکاء سازمان برای حرکت هدفمند و سازمان یافته در آینده مطرح می باشد.
سازمانها و موسسات امروزی باید طریق تهیه و اجرای برنامه‌های بازاریابی را به طور کامل فرا گیرند و از آن به عنوان ابزار کارای مدیریتی سود جویند.
در این شرایط دشوار سازمانهایی موفق می‌باشند که رضایت مشتریان خود را کسب کنند و ارزش اضافی به آنها ارائه دهند. از مهمترین عوامل جهت محقق این هدف به خصوص سازمان‌های خدماتی، کیفیت خدمات می‌باشد. کیفیت خدمات به عوامل گوناگونی وابسته است.

 بازاریابی و مزیت بازاریابی درونی:

دنیس (1995) بازاریابی درونی را نوعی فلسفه مدیریت استراتژیک می‌داند که کار جذب، توسعه، انگیزه‌مند کردن و حفظ کارکنان مهم و برجسته را با فراهم کردن حیط کار با کیفیت و تامین نیاز های آنان را به انجام می‌رساند.
 بازاریابی درونی به عنوان یک فناوری مدیریتی در جهت حل مشکلات مربوط به بهر‌ه‌وری خدمات درونی، بازارگرایی، اجرای موفق برنامه‌های مناسب و مشتری گرایی می‌باشد.
 هوگ و کارتز بازاریابی درونی را بخش جدایی ناپذیر بازارگرایی تعریف کردند که مستلزم استفاده از تکنیک‌های بازاریابی درون یک سازمان جهت ایجاد و ارتباط ارزشهای شرکت‌ می‌باشد.
بازاریابی درونی یک فعالیت مهم در توسعه یک سازمان مشتری مدار است.هدف اصلی بازاریابی درونی توسعه آگاهی از مشتریان درونی و بیرونی و برداشتن موانع وظیفه‌ای در مسیر ارزشی کردن کیفیت خدمات واثربخشی سازمانی است.
بازاریابی درونی متمرکز بر روابط درونی مناسب بین افراد در همه‌ی سطوح در سازمان‌ می‌باشد. بنابراین یک رویکرد خدمت محور و مشتری- محور بین کارکنان در تماس با مشتریان ایجاد می‌کند.
فورمن و مونی (1995) بیان داشتند که زمانی که سازمان دارای زنجیره عرضه درونی شامل عرضه کنندگان و مشتریان درونی می‌باشد. مدیریت سازمان باید سازمان را به عنوان یک بازار بنگرد. این ایده بیان می دارد که با ارضای نیازهای مشتریان درونی سازمان در موقعیت بهترین جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خارجی قرار می‌گیرد.
 ریچ هلد و ساسر(1990) بیان کردند ارائه کیفیت خدمات مناسب یکی از استراتژی‌های اساسی برای بقاء سازمان می‌باشد. کیفیت شامل دو بعد است: بعد تکنیکی و بعد عملکرد.
کیفیت تکنیکی به جنبه‌های محسوس خدمات و به طور کلی اینکه چه چیزی به مشتری تحویل داده می‌شود، اشاره دارد.
 کیفیت عملکردی به جنبه‌های غیر محسوس خدمات اشاره دارد و اینکه چگونه خدمات عرضه می‌گردد. به طور خاص، کیفیت عملکردی به رفتار کارکنان ارائه کننده آن خدمت و چگونگی تعامل میان کارکنان و مشتریان در طول فرایند ارائه خدمات اشاره دارد.

 نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در بازاریابی نوین:

بازاریابی مدرن بسیار فراتر از تولید محصولات خوب، قیمت‌گذاری مناسب و سهولت دسترسی مشتریان به کالا است. شرکت‌ها نیازمند ارتباط پایدار و محکم و متنوع با مشتریان خود هستند که خود نیازمند برنامه‌ای جامع می‌باشد.
ارتباطات یکپارچه بازاریابی عبارت است از، روشی برای هماهنگی دقیق تمامی فعالیت‌های ترویجی به منظور ایجاد یک پیام یکپارچه و یکنواخت متمرکز شده بر مشتریان، هدف ایجاد سازگاری، استحکام و بهینه‌سازی ارتباطات است.
دان شولتز معتقد است «ارتباطات یکپارچه بازاریابی عبارت است از آن چه که بازاریابی رابطه مدار را ممکن می‌سازد» و ولتر اشاره می‌کند که «ارتباطات یکپارچه بازاریابی مدیریت تعامل متقابل بین تولید کننده و مشتری در بازار است.
میشل بکرمعتقد است که «برنامه‌های ارتباطات یکپارچه بازاریابی شامل طراحی، تدوین و اجرای برنامه‌ها درخصوص استفاده از ابزارهای گوناگون ترویجی است به نحوی که این برنامه قابلیت انعطاف‌پذیری، تعامل و تاثیر گذاری بر بازار و مشتری را بطور هم زمان داشته باشد.

 شامل 29 اسلاید powerpoint  


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.