کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود نقد و بررسی فیلم سینمایی می زاک

اختصاصی از کوشا فایل دانلود نقد و بررسی فیلم سینمایی می زاک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود نقد و بررسی فیلم سینمایی می زاک


دانلود  نقد و بررسی فیلم سینمایی می زاک

دانلود  نقد و بررسی فیلم سینمایی می زاک 

فرمت: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 18

 

 

 

 

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی می زاک ساخته حسینعلی لیالستانی

نشست نقد و بررسی "می‌زاک" با حضور لیالستانی، جهانگیر و باران کوثری، محمدرضا فروتن، تورج منصوری و علیرضا خمسه برگزار شد. در آغاز این نشست کارگردان "می‌زاک" گفت: دو فیلم و مجموعه در شمال ساختم، من اقلیم‌های دیگر را هم دیده و می‌شناسم. اما احساس کردم این قصه باید در طبیعت شمال به تصویر کشیده شود.

وی افزود: فیلم جنبه‌های واقعگرا و نمادین را کنار هم دارد و نمی‌توانم تفکیک کنم "می‌زاک" فیلمی کاملا واقعگرا یا نمادین است. فضای قصه این امکان را می‌داد که از هر دو عنصر برای روایت استفاده کنیم. نمی‌خواستم زبان فیلم باعث شود بیننده با آن ارتباط برقرار نکند. به همین دلیل بازیگران را آزاد گذاشتم تا بر اساس توانایی‌شان از لهجه استفاده کنند.

کوثری تهیه‌کننده "می‌زاک" با اشاره به جایگاه سینمای ایران در جهان گفت: برخلاف نظرهای منفی درباره نابودی سینما من باور دارم سینمای ایران مسیر پیشرفت را طی می‌کند. در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر 95 فیلم درخواست حضور دادند این رقم نسبت به سال گذشته 20 فیلم افزایش دارد. سینمای ایران در دل مردم جهان جایگاهی ویژه دارد که به سادگی از بین نمی‌رود.

وی ادامه داد: "می‌زاک" فیلمی است که در سبکی خاص ساخته شده و ذهنیت ویژه کارگردان را در آن می‌شود دید. فیلم ریشه در خاطره‌های این کارگردان در شمال دارد. کمبودها، عشق‌ها و دغدغه‌های مردم این منطقه در فیلم تبلور یافته است. من با این دغدغه‌ها همراه شدم و در این فیلم سرمایه‌گذاری کردم. "می‌زاک" یک فیلم فرهنگی است که مضمونی عمیق و انسانی دارد.

این تهیه‌کننده با اشاره به مضمون شریف فیلم گفت: "می‌زاک" در ادامه سینمای نوین ایران است که


دانلود با لینک مستقیم


دانلود نقد و بررسی فیلم سینمایی می زاک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.