کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

مقاله پروژه علمی مشعل در چین

اختصاصی از کوشا فایل مقاله پروژه علمی مشعل در چین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله پروژه علمی مشعل در چین


مقاله   پروژه علمی  مشعل در چین

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 10

بنا به گزارش سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین این کشور ، نزدیک به دو دهه است که " سیاست توسعه اقتصادی و رفاه عمومی " را آغاز کرده است . پکن ، در مسیر توسعه همه جانبه که بر مدار حفظ اقتدار سیاسی و امنیتی استوار می باشد ، دستاوردهای ارزشمندی داشته است .

دولت چین و حزب حاکم براین کشور، در این دو دهه توانسته است با تکیه بر مزیتهای سرزمینی و جمعیتی ، سرمایه های قابل توجهی جذب کرده و با جمع بندی تجارب گذشته ، مسیر توسعه و اصلاحات را به آرامی طی نماید .

بنابر این گزارش دستاوردها، تجربیات و داشته های چین ، اگرچه دارای ویژگیهای سرزمینی ، قومی و جمعیتی است ، اما می تواند به عنوان الگویی قابل توجه در مسیر توسعه و اصلاحات ایران مورد توجه قرار گیرد . این آموزه ها می تواند " بومی سازی" ،" به روز سازی" ، و" سازگاری " در روند توسعه جمهوری اسلامی ایران مد نظر و مورد بهره برداری قرار گیرد . ذیلا متن کامل این گزارش تقدیم حضور می گردد :

پروژه علمی " مشعل" در چین

دولت در چین در سال 1988 باتوجه به فشارها و چالشهای ناشی از انقلاب نوین فنی در جهان و تاثیر آن برچین ، برنامه ای برای توسعه فناوری پیشرفته و تحقق صنعتی شدن چین تنظیم و تدوین نمود که از آن با عنوان برنامه " مشعل" یاد می شود . پروژه " مشعل" درواقع برنامه توسعه صنعتی و علمی و فنی کشور با ویژگیهای چین است که رهبران این کشور در سالهای گذشته به طور جدی براجرای بهینه آن تاکید     کرده اند .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله پروژه علمی مشعل در چین
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.