کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود گزارش تخصصی حرفه و فن

اختصاصی از کوشا فایل دانلود گزارش تخصصی حرفه و فن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش تخصصی حرفه و فن


دانلود گزارش تخصصی حرفه و فن

 

 

 

 

 

 

دانلود گزارش تخصصی حرفه و فن

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 11 صفحه

قیمت 2000 تومان

قسمتی از مجموعه

 

مقدمه گزارش:

هر انسانی به طور طبیعی نیازهایی دارد که باید برآورده شود. خداوند تبارک و تعالی در هنگام خلقت، اسباب و وسایل مورد نیاز مانند عقل، هوش، دست، چشم و ... را برای تأمین آن نیازها در اختیار انسان گذاشته و از طرف دیگر منابعی را هم به طور طبیعی در دسترس او قرار داده است. لذا این انسان است که بتواند استفادهٔ بهینه و تفکر عالی از آن‌ها داشته باشد.

 

 چرا آموزش حرفه و فن؟!

باید کمر همت ببندیم که آموزش حرفه و فن درس زندگی و آموزش مهارت عملی و یدی است نه ذهنی و محفوظات. تجربه ثابت کرده است بی علاقه و ضعیف‌ترین دانش آموزان در انجام فعالیت کار عملی موفق می‌شود و دوست دارد خود را درگیر مهارت‌های عملی کند. باید بپذیریم که حرفه و فن دروازهٔ ورود به دنیای کار عملی است و موجب رفع خستگی روح و ذهن دانش آموزان از محفوظات است.

درس حرفه و فن است که به دانش آموزان یاد می‌دهد که چگونه نیازهای اولیهٔ خود را رفع نمایند و از ابزارهای بسیار ساده برای ساخت وسیلهٔ مورد نیاز، بهره مند شوند و تولید خلاقیت و تقویت استعداد فراگیران می‌گردد و روحیهٔ دوستی، تعامل در گروه، همکاری و احترام به یکدیگر، اعتماد به نفس، مسئولیت پذیری، وظیفه شناسی، دقت و ... خود به خود در وجود دانش آموز نمایان می‌سازد.

درس حرفه و فن است که به جنبهٔ کاربردی علوم مختلف می‌پردازد و در اکثر کشورها آموزش حرفه و فن ((محور توسعه)) تلقی شده است. بنابراین، این درس بدون حمایت و توجه خاص عوامل اجرایی بویژه مدیران مدارس، اولیاء، مسئولین ذیربط به اهداف غایی و مدنظر مؤلفین نخواهد رسید.

معلم

معلم درس آموزش حرفه و فن باید بتواند نیازهای اولیه برای اجرای درست درس را پیش از رسیدن زمان اجرا به مدیر مدرسه اعلام کند و دریافتن راه‌های ممکن برای دستیابی به لوازم اجرای درست درس نیز به او کمک‌های مشورتی ارائه دهد. در صورت نیاز، برخی از راههای ممکن را با صلاح دید و مشورت مدیر خود بر عهده بگیرید و انجام دهد. بنابراین نیاز سنجی برای کار  عملی از سوی معلم ضروری است.

 

فهرست

چکیده گزارش: 3

مقدمه گزارش: 4

بدنه یامتن گزارش: 5

چراآموزش حرفه وفن؟! 5

معلم.. 6

- تقویت وتغییرنگرش وتفکرسیستمی اولیا نسبت به محتوای آموزش حرفه وفن.. 6

تدریسخصوصی.. 7

چگونه فعالیت‌های کارگاهی رابرنامه ریزی وسازماندهی کنیم؟. 9

نتیجه گزارش: 10

منابع ومآخذ گزارش: 11

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش تخصصی حرفه و فن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.