کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

بررسی تاثیر هویت برند بر اعتماد مشتریان

اختصاصی از کوشا فایل بررسی تاثیر هویت برند بر اعتماد مشتریان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تاثیر هویت برند بر اعتماد مشتریان


بررسی تاثیر هویت برند بر اعتماد مشتریان

مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf    صفحات  12

چکیده آنچه در نهایت موجب می شود مشتریان خاطره خوبی از یک سازمان داشته باشند، احساس خوشایند نسبت به برند است. هرچه یک -
برند خوشنام تر باشد و توانسته باشد بیشتر اعتماد مشتریان را جلب کند، موفق تر است. به همین دلیل این پژوهش بر آن است تا رابطه بین
هویت برند و اعتماد مشتریان را بررسی کند. در این پژوهش متغیرها با پرسشنامه سنجیده می شوند. روش این پژوهش و روش نمونه گیری
تصادفی ساده است. جامعه آماری شامل مشتریان محصولات اپل در مرکز خرید علاءالدین و پایتخت تهران می باشد که با توجه به نامحدود بودن
جامعه آماری حجم نمونه تعداد 384 نفر می باشد. برای بررسی فرضیه ها و وضعیت متغیرهای پژوهش از نرم افزار لیزرل استفاده شده است.
نتایج پژوهش نشان داد که هویت برند بر اعتماد مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد.
کلید واژه اعتماد برند، برند، هویت برند


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاثیر هویت برند بر اعتماد مشتریان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.