کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

بررسی تاثیر فناوری های ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین، شعب کیش

اختصاصی از کوشا فایل بررسی تاثیر فناوری های ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین، شعب کیش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تاثیر فناوری های ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین، شعب کیش


بررسی تاثیر فناوری های ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین، شعب کیش

مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf    صفحات  7

چکیده فناوری های ارتباط با مشتری تدبیری سازمانی است که مقدمات و مسیر رسیدن به نگرش شراکت مشتری را فراهم میکند. با بهرهگیری -
از فناوری های ارتباط با مشتری، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندیهای آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار میگیرد. که این مساله
با توجه به نقش پرقدرت رضایت مشتریان در دنیای امروز و افزایش آگاهی همه جانبه آنان نسبت به بازار محصولات و خددمات و دسترسدی بده
اطلاعات فراوان و کانالهای متنوع ارائه و توزیع کالا و خدمات، ازجمله مهمترین مسائل مؤثر در دوام و ثبات سازمانها و موسسات بده خصدو
بانکها میباشد. از این رو، در پژوهش حاضر به بررسی تاثیر فناوری های ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین کدیش پرداختده
شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری دادهها به صورت کتابخانهای و میدانی است. جامعه آماری این مطالعده
شامل مشتریان بانک ایران زمین شعب جزیره کیش است که تعداد 157 نمونه به روش تصادفی ساده انتخاب و از طریق آزمونهای آماری دادههدا
تجزیه و تحلیل گردید. بر اساس نتایج اجرای آزمون رگرسیون ساده، فناوری های ارتباط با مشتری اثر معناداری بر رضایت مشتریان بانک ایدران
زمین کیش ندارد.
کلید واژه فناوری ارتباط با مشتری، رضایت مشتری، بانک ایران زمین، کیش.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاثیر فناوری های ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین، شعب کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.