کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

ارزیابی تأثیر طرز فکر مصرف کننده داخلی در فرایند تصمیم گیری خرید تولیدات داخلی

اختصاصی از کوشا فایل ارزیابی تأثیر طرز فکر مصرف کننده داخلی در فرایند تصمیم گیری خرید تولیدات داخلی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی تأثیر طرز فکر مصرف کننده داخلی در فرایند تصمیم گیری خرید تولیدات داخلی


ارزیابی تأثیر طرز فکر مصرف کننده داخلی در فرایند تصمیم گیری خرید تولیدات داخلی

مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf    صفحات  13

چکیده
این پژوهش به شناسایی عوامل تأثیر گذار بر طرز فکر مصرف کننده داخلی در فرایند تصمیم گیری خرید تولیدات داخلی
می پردازد. یکی از دغدغه های کشور در سالهای اخیر پایین بودن قدرت رقابت پذیری کسب و کارهای داخلی است. کسب
و کارهای داخلی باید مشکلات خود مثل محدودیت های عرضه را را حل نمایند، ظرفیت تولید ملی و کارآیی تجارت را
افزایش دهند . از آنجا که منابع کشور برای توسعه فناوری محدود است و فناوری هایی که می توان توسعه داد زیاد است لذا
باید دست به انتخاب فناوری زد و به اصطلاح منابع محدود را به مواردی که مزیت نسبی داریم یا می توان خلق مزیت کنیم،
تخصیص دهیم . در سطح کشور تمایلی در مصرف کنندگان مشاهده می شود که محصولات تولیدی کشورمان را با برندها و
محصولات شناخته شده در دنیا مقایسه می کنند، لذا این مسئله هم باید مورد توجه قرار گیرد . این پژوهش در پاسخ به
دغدغه های فوق در صدد پاسخ به این سؤال است که : طرز فکر مصرف کنندگان داخلی در فرایند تصمیم گیری خرید
تولیدات داخلی چگونه است؟ پژوهش حاضر به روش میدانی انجام پذیرفته است . در این پژوهش داده ها با استفاده از
پرسشنامه جمع آوری شده اند و حجم نمونه این پژوهش 23 نفر از خبرگان اقتصادی کشور می باشند . عوامل مؤثر بر طرز
فکر مصرف کننده داخلی به صورت 11 عامل شناسایی شد و در 5 حوزه خرید تولیدات داخلی شامل پوشاک ، وسایل منزل
، مواد غذایی ، خودرو ، محصولات پلاستیکی از طریق روش تصمیم گیری گروهی تخصیص خطی که به روش بردا معروف
است رتبه بندی شدند . نتیجه این بود که بیشترین حوزه ای که طرز فکر مصرف کننده داخلی بروی خرید تولیدات آن حوزه
تأثیر می گذارد حوزه تولید پوشاک داخلی است .
واژگان کلیدی : طرز فکر- مصرف کننده داخلی- فرایند تصمیم گیری خرید- تولیدات داخلی- روش تصمیم
گیری گروهی بردا


دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی تأثیر طرز فکر مصرف کننده داخلی در فرایند تصمیم گیری خرید تولیدات داخلی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.