کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود آموزش از پروپوزال تا پایان نامه کارشناسی ارشد

اختصاصی از کوشا فایل دانلود آموزش از پروپوزال تا پایان نامه کارشناسی ارشد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
دانلود آموزش از پروپوزال تا پایان نامه کارشناسی ارشد

از پروپوزال تا پایان نامه نام محصولی است که برای اولین بار با هدف آموزش و یاری دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد از مرحله انتخاب موضوع تا نوشتن پایان نامه و تهیه مقاله ارائه گردیده است.

 

 

 

 

 

این محصول مناسب برای چه افرادی است؟

بسیاری از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه انتخاب موضوع پایان نامه خود زمان زیادی را صرف مطالعه مقالات مختلف می نمایند و در نهایت تن به موضوعاتی می دهند که خیلی از اوقات دچار شک و تردید می شوند که آیا می توانند این موضوع را به سرانجام برسانند و یا این که پس از تعیین موضوع می خواهند پروپوزال بنویسند و نمی دانند که از کجا باید شروع نمایند به همین دلیل زمان زیادی را از دست داده و کیفیت کارشان پایین خواهد آمد.

برخی نیز پس از انجام این کارها نوبت به ارائه سمینار آن ها می رسد و بدون توجه به برخی نکات، خود باعث کثر نمره سمینارشان می شوند و نمی توانند کار پایان نامه خود را توضیح داده و اهمیت آن را بیان نمایند.

در مرحله تحقیق و جمع آوری مطالب که یکی از اساسی ترین مراحل کار پایان نامه و زمان برترین مرحله کاری است که بدون توجه به نکات و روش های موثر، زمان بسیار زیادی تلف خواهد شد و گاها دانشجو مجبور به دوباره کاری و چند باره کاری خواهد شد.

همچنین مرحله پایان نامه نویسی و تهیه مقاله که جزو مراحل انتهایی کار است نیز باید مورد توجه قرار گیرد زیرا بدون دانستن بسیاری مطالب و روش ها، موجبات طولانی شدن زمان نگارش و تهیه مقاله می گردد که براساس آیین نامه های آموزشی دانشجو را دچار مشکل می نماید.

 

این محصول برای تمامی افراد در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی و فیزیک و شیمی با گرایش های مختلف و رشته های علوم انسانی وهر رشته ای که با موضوعات تحقیقاتی و شبیه سازی در ارتباط است مناسب می باشد.

 

چگونه ممکن است که این بسته برای من مناسب باشد؟

روش هایی که در این بسته آموزشی وجود دارد شما را در هر مرحله از کار پایان نامه به گونه ای راهنمایی می کنند که در زمان کمی بتوانید با بهروری مطلوب به نتیجه برسید. 

 

چه مزیت های دیگری در این بسته وجود دارد؟

اطلاعاتی که این بسته آموزشی وجود دارد به صورت مفید بوده و از هر گونه ابهام و اتلاف وقت دانشجو جلوگری به عمل آمده و مطالب به صورت پیوسته و قابل فهم برای هر سطحی می باشند. در صورت تهیه این محصول، به مدت 1 ماه به صورت کاملا رایگان از مشاوره ما بهره مند خواهید شد.

 

این محصول شامل 6 بخش کلی:

1) تعیین موضوع پرووپوزال و پایان نامه

2) تهیه پرورپوزال و تایید آن

3) سمینار

4) تحقیق و جمع آوری مطالب وشیبه سازی

5) پایان نامه نویسی

6) تهیه مقاله از پایان نامه

 

در صورت انصراف از خرید چه می شود؟

در صورتی که خریدار این محصول از خرید خود منصرف شود در صورتی که دلیل انصراف خود را بیان نماید تمام وجه پرداختی به وی باز گردانده خواهد شد.

 

چگونه این محصول را تهیه نمایم؟

کافی است با وارد نمودن آدرس ایمیل و شماره تلفن و کلیک بر روی گزینه خرید وارد قسمت پرداخت از طریق درگاه امن اینترنتی شوید و پس از پرداخت لینک دانلود برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

کد تخفیف به مناسبت عید نوروز 1396:  eid1396

اعتبار کد تخفیف تا 15 فروردین ماه 1396

 تخفیف + کسر 15000 تومان = قیمت نهایی محصول



 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود آموزش از پروپوزال تا پایان نامه کارشناسی ارشد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.