کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کالاها

اختصاصی از کوشا فایل کالاها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 26

 

1-5-3 هزینه ذخیزه اطمینان ( موجودی ، احتیاطی )

بارکود ، ذخیره احتیاطی در مرحله آخر کنترل شده است ، بعد فعالیت فرآیندش رخ داده است . بنابراین ، ارزش یک واحد موجودی در مرحله برابر است با هزینه تجمعی تولید در مرحله . مورد انتظار است که هزینه ذخیره اطمینان در مرحله است جائیکه کنترل کردن هزینه کم را نشان می دهد .

2-5-3 خط مستقیم هزینه موجودی کالا

برای تعیین هزینه مستقیم موجودی در مرحله ما موجودی مورد انتظار که با هزینه متوسط تولید در مرحله را ضرب می کنیم . دو برابر هزینه تخمینی در زیرنشان داده شده است .

(فرمول 12)

3-5-3 هزینه کالاهای فروخته شده

هزینه کالاهای فروخته شده نشانگر هزینه کل همه واحدهایی است که به مشتریان طی یک برنامه زمانی مشخص تحویل داده شده است . بطور خاص ، فاصله زمانی یکسال است . هزینه کالاهای فروخته شده با ضرب آیتم آخر تقاضا سالانه در آیتم آخر هزینه ساخت تعیین می شود .

 

سنجشی است که الگوهای اصلی واحد را به منافع فاصله زمانی شرکتها تبدیل می کند . سنجشی است که بیان می کند (13) در واحدهای مشابه مثل 11 و 12 است . به خاطر داشته باشید که نمونه یک واحد اصلی است که در همه مراحل متداول و معمول است . برای مثال زمان نمونه اصلی یک روز است و فرجه بهره شرکت یکسال است سپس ماه را در ضرب می کنیم تا مقدار سالانه تولید به دست آید . سپس این حجم سالانه در هزینه ساخت واحد ضرب می شود هزینه کالاهای فروشی هر سال به دست می آید . منشاء بالایی از ، از آیتم آخر تنظیم شده است ، این اجراء آسانتر است . با این وجود وقتی فرمول تابع هدف را اجراء می کنیم خواهیم دید که آن راهی مناسب برای تقسیم هزینه میان مراحل درعرضه متوالی است . برای انجام این کار باید به یاد داشته باشیم که هزینه تجمعی در مرحله تنها مجموع هزینه های مستقیم انتخابی در هر مرحله است . بنابراین مثل نمونه محاسبه می کنیم فرمول 14 این فرمول هم تراز رده هزینه موجودی دیده شده در بسیاری از چند رده تراز اول عملکرد کالاست که کلارک و اسکارف را شامل می شود .

6-3 طرح ( دستور عمل ) برنامه ریاضی

با محاسبه موجودی در بند 4 . 3 و برآورد هزینه در بند 5-3 حال ما در یک موقعیت هستیم برای طرح ریزی مسئله بهینه سازی برای یافتن انتخاب مطلوب و ترتیب زمان خدمت برای کل دوره عرضه متوالی :

در جائیکه زمان خدمات ضمانتی برای تقاضای است یک استفاده کننده ویژه مثل بکار گیری مدل است . بنابراین مسئله به حداقل رساندن مجموعه عرضه متوالی هزینه ذخیره احتیاطی و هزینه موجودی مستقیم و هزینه کالاهای فروشی است و محدودیت بیمه کردن دقیقاً یک اختیار در انتخاب هر مرحله است که زمان ذخیره برای هر مرحله غیر منفی است و مرحله پرداختن خدمات گارانتی است . متغیرهای تصمیم زمان خدمت و حق انتخاب هستند .

مسئله یک عدد صحیح مسئله بهینه سازی غیر خطی است . برای یک مجموعه ثابت امکان پذیر ( برابر بودن با موردی که مصرف کننده مشارکت حق تصمیم گیری در هر مرحله است ) نظریه گریور و ویلیام (1988) نشان داد که تابع هدف یک وظیفه معقر را تامین می کند که تقاضا محدود است و این عملکرد برای هر مرحله است . به این دلیل در یک مورد حق انتخاب فردی ، محدودیت خطی یک مجموعه را به حداقل می رسانیم . اگر چه ناحیه موجه تعیین کننده نیست می تواند نشان دهد که زمان خدمات دهی مطلوب نیاز به جمع پیش از در زمان تحویل محصول ندارد و تقاضای محدود کمبود در هر مرحله تامین می کند . بنابراین شکل برای این نوع کنترل شده به حداقل رساندن پیش از حد کار مقعر است . یک راه حل مطلوب برای چنین مشکلاتی در نهایت نقطه امکان پذیر موجه است . ( مثال لوئن برگر 1973)

روش حل برنامه ریزی پویا مورد خط متناوب می تواند بهترین برنامه ریزی پویا را حل می کند . فصل 1-7-3 به بیان این برنامه می پردازد و فصل 2-7-3 رویه حل شدن را تامین می کند .

1-7-3 دوره کیفیت ( حالت) محاسبه ( دوره وضعیت محاسبه )

به منظور حل برنامه ریزی پویا به طور موثر نیاز به مشخص شدن مدت کیفیت (محاسبه) داریم که الگوریتم ، به حل شبکه در حالت گره به گره کمک می کند ، تنها با بکارگیری اطلاعات که در گره قابل دسترسی است .


دانلود با لینک مستقیم


کالاها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.