کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود کارآموزی تاسیس نمایندگی فرهنگ و هنر

اختصاصی از کوشا فایل دانلود کارآموزی تاسیس نمایندگی فرهنگ و هنر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کارآموزی تاسیس نمایندگی فرهنگ و هنر


دانلود کارآموزی تاسیس نمایندگی فرهنگ و هنر

توضیحات بیشتر و دانلود فایل *پایین مطلب *, فرمت فایل: Word  قابل ویرایش و آماده پرینت.

تعداد صفحه :91

قابل اطمینان ازجامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی

 

فصل اول :

 

آشنایی با مکان کارآموزی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ایجاد محیط مساعد برای اشاعه ارزشهای اسلامی و رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی و نفوذ فرهنگی اجانب و بالا بردن سطح آگاهیهای عمومی در همه زمینه های فرهنگی و هنری و احیاء و معرفی فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی و نیز میراث تمدن اسلامی و اقدام در جهت شناساندن پیشرفت های جمهوری اسلامی به جهانیان و برقراری روابط برادرانه و گسترش مبادله فرهنگی بر اساس معیارهای اسلام با همه مسلمانان و مستضعفان جهان در واقع به مثابه مهم ترین تشکیلات دولت جمهوری اسلامی در عرصه فعالیت های فرهنگی و به طور کلی حیات معنوی جامعه ایران در دوران حساس شکوفایی و بالندگی ارزشها و تعالیم اسلامی است. مروری بر وظایف اساسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بر رسالت عظیم این نهاد دولتی در تعیین سیاست های فرهنگی و هنری و ارشادی مهر تایید می نهد و نشان می دهد که برنامه ها و فعالیتهای این وزارتخانه با تاثیر گسترده  و عمیقی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در حیات معنوی جامعه بر جا می گذارد تا چه حد فراگیر و بنابراین مستلزم دقت و تامل کافی است.

فصل دوم :

بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز

ارتقای اثر بخشی مطالعات مهندسی ارزش با استفاده از مدیریت ریسک

رائی و اثربخشی در کنار مدیریت و حسابرسی داخلی در سازمان

چکیده

هر یک از قسمتهای یک سازمان در جهت اثربخشی و کارائی نیاز به ویژگیهائی در محیط فعالیت خود دارد. تعاملات و روابط حرفه‌ای حسابرسان داخلی، به عنوان یکی از قسمتهای مهم سازمان، با سایر مدیران، عامل مهمی در جهت نیل به اهداف حسابرسی داخلی و در مرحله بعد بهره مند شدن سازمان از آن است. حسابرسان داخلی و مدیران قسمتهای مختلف سازمان باید به دقت از وظائف و کارکردها و منافع متقابل همدیگرآگاهی داشته باشند. حسابرسان داخلی باید منطبق با استانداردهای حرفه‌ عمل کرده و همواره در حفظ استقلال نسبی و بی‌طرفی خود بکوشند. محدوده فعالیتها ، روشها و وظایف حسابرسی داخلی در سازمان و چگونگی گزارشگری آن باید به روشنی مشخص بوده و افراد و گروههای ذیصلاح دائما عملکرد حسابرسی داخلی را مورد ارزیابی قرار دهند. مدیران سازمان نیز باید از نتایج فعالیتهای حسابرسی داخلی در جهت بهبود سازمان و اصلاح عملکردها استفاده کنند.

فصل سوم :

نتیجه گیری و پیشنهادات

راهکارهای اجرایی

  1. تخصیص بودجه مشخص به انجمن و در ازای آن الزام پاسخگویی مسئولان
  2. تامین محل مناسب برای دفتر و کلاسهای انجمن (خرید ساختمان)
  3. تدوین آیین نامه ی داخلی انجمن

 

  پروژه  کارآموزی تاسیس نمایندگی فرهنگ و هنر,فرمت فایل word شامل 91 صفحه. مناسب جهت انجام تحقیقات، پروژه های کارآفرینی و طرح های توجیهی ( مناسب برای تسهیلات اعتباری), پایان نامه های دانشجویی و مقالات درسی

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کارآموزی تاسیس نمایندگی فرهنگ و هنر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.