کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پاورپوینت جستجوی خوشبختی با کلید طلایی بهره وری

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت جستجوی خوشبختی با کلید طلایی بهره وری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت جستجوی خوشبختی با کلید طلایی بهره وری


دانلود پاورپوینت جستجوی خوشبختی با کلید طلایی بهره وری

آیا فکر کرده‌ایم که زندﮔﻰ یک جریان عمر نیز ﻣﻰباشد؟ به عبارت دیگر اگر چه زندﮔﻰ ﻣﻰ‌‌کنیم، اما در جریان زندﮔﻰ، از طول عمرمان کاسته ﻣﻰ‌شود و این قانون ﻁﺑﻴﻌﻰ آفرینش ﻣﻰ‌باشد. بحث اساﺴﻰ این است که، چگونه جریان زندﮔﻰ ﻁﻰ ﻣﻰ‌گردد؟ ﺧﻴﻟﻰ‌ها در زندﮔﻰ به دنبال خوﺸﺑﺧﺘﻰ هستند، اما آن را ﻧﻣﻰ‌یابند، زیرا معنای آن برایشان خوب تعریف نشده ‌است. خوﺸﺑﺧﺘﻰ در جریان زندﮔﻰ نهفته است، اگر جریان زندﮔﻰ خوب درک شود، معنای خوﺸﺑﺧﺘﻰ نیز تعریف ﻣﻰ‌گردد، پس یافتنش راحت ﻣﻰ‌شود.

بهره‌وری ﻣﻟﻰ:

آری؛ اگر ثروتمند باﺷﻰ یا فقیر، مهم آن است که چگونه به آسمان پر از ستاره‌ی مرموز نگاه ﮐﻧﻰ، مهم آن است که وﻗﺗﻰ به آسمان نگاه ﻣﻰﮐﻧﻰ، بیکران را بیاﺑﻰ. همیشه در ﭙﯽ این باش که اندیشه‌ی امروزت بهتر از اندیشه فردایت باشد و کارهای مثبت امروزت بیشتر از دیروز باشد. بهتر فکر کردن امروز نسبت به دیروز یک مفهوم بهره‌وری ﻣﻟﻰ است.

درس دیگری از بهره‌وری: «کارگران با ایجاد محیط کاری پویا، مطمئن و شخصیت‌ساز، بیشتر ارضا خواهند شد و بر بهره‌وری آنها تا چندین برابر افزوده خواهد شد.»

بهره‌وری چیست؟

مفهوم بهره‌وری ، اصلاً کاهش هزینه‌ها ﻧﻣﻰ‌‌باشد، بلکه هزینه‌ها برای هر فعالیت اقتصادی باید دارای بُعدی  ﻣﻧﻁﻗﻰ باشد. کاهش هزینه‌ها همیشه یک پدیده مطلوب ﻧﻣﻰ‌‌باشد، بلکه هزینه‌ها باید عاقلانه باشند، تا جاﻴﻰ که بتوان راﺣﺘﻰ شرایط کار را فراهم کرد و از این طریق سرعت در عملکرد نیروی کار بوجود آورد و از ﺧﺴﺘﮔﻰ ﺑﻰ‌مورد و ﺑﻰ‌منطق نیروی  کار جلوگیری به عمل آید.

آیا شما در زندﮔﻰ اجتماﻋﻰ خویش هرگز به مفهوم بهره‌وری فکر کرده و یا با آن در محیطهای کاری ، ﺷﻐﻟﻰ خویش برخورد داشته‌اید؟

آیا ﻣﻰ‌دانید ﻴﮐﻰ از عوامل موثر در رشد اقتصادی  و پیشرفت اقتصادی  و اجتماﻋﻰ جامعه ژاﭙﻧﯽ بهره‌وری  بالای  آن ﻣﻰ‌باشد، به گونه‌ای که چهل الی پنجاه درصد رشد اقتصادی ژاپن طی دهه ۲۰۰۰ از محل بهره‌وری بوده است و این در حاﻟﻰ است که جمعیت ژاپن تقریباً دو برابر ایران و مساحت آن حدود  یک پنجم مساحت کشور ماست، ژاپن از نظر منابع زیرزﻣﻴﻧﻰ نسبت به کشور عزیزمان ایران بسیار فقیر ﻣﻰ‌باشد.

شامل 14 اسلاید POWERPOINT

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت جستجوی خوشبختی با کلید طلایی بهره وری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.