کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پروژه تجربیات یک معلمپایه دوم ابتدایی 65 ص

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پروژه تجربیات یک معلمپایه دوم ابتدایی 65 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 66

 

عنوان : تجربیات یک معلم

نویسنده : طاهره حورزاد معلم پایه دوم ابتدایی

سال تحصیلی : 85-84

دبستان : ولی عصر 2 «عج»

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه

محبت زیاد

دزد مدادها

دانش آموز بیقرار

ورود به مدرسه دخترانه

لبخند معلم

عشق به معلم

کتابخانه مدرسه

دانش آموزان کندنویس

دانش آموز کمرد

اضطراب امتحان

دیدار با اولیاء

وسایل کمک آموزشی

رمز موفقیت

دیکته شب

تکالیف خانه

ورزش و تدریس

«مقدمه »

مدت شانزده سال است که در شغل مقدس معلمی‏، همان که شغل انبیاء می نامند، مشغول به تدریس هستم و در طی این سالها تجربیات زیادی اندوخته ام و همچنین از تجربیات دیگران استفاده کند و راه پیمودشده را مجدداً پیمودن خطاست‏، چون استفاده از تجربیات دیگران راه رسیدن به هدف را کوتاهتری کند.

من هرگز فکر نمی کردم بتوانم مجموعه ای را بنویسم که هم اکنون در پیش روی شماست ، ولی باید اذعان کنم اگر لطف و عنایت خداوندی و استمداد خانم فاطمه زهرا (س) نبود،بنده موفق به نوشتن این کتاب نمی شدم و از این بابت سجده شکر به جای آورم و از خداوند منان بسیار سپاس گزارم. من هرگز خود را از همکارانم بالاتر و با تجربه تر نمی دانم‏،بلکه همه فرهنگیان را استاد خود دانسته و شاگرد آن ها هستم‏، ولی به عنوان یک معلم جزء به خود اجازه دادم تا تجربیات اندک خودم را در اختیار آنها بگذارم شاید یک درصد هم که شده راه گشای کار آنها در امر آموزش باشد. در پایان دست همه همکاران فرهنگی را می بوسم و به آنها خسته نباشید می گویم و


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه تجربیات یک معلمپایه دوم ابتدایی 65 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.